2013. nov. 18.

X-FAKTOR 2013.11.16-17.

A csillogás, szépség, ragyogás jegyében telt a szombat este. Állítólag.
Ehhez képes Tótha Gabinak sikerült egy fekete/fehér ruhát magára ölteni, a fiúk között meg többen is utcai ruhában énekeltek. Lilu outfitje viszont telitalálat volt, különösen a vasárnapi piros ruha tetszett. Bence meztelen képe beleégett az agyamba, de bízom a rossz memóriámban. :) Szokásos átlagos este volt. DE.

A hétvégén belenéztem az USA X-faktorba. És meglepődtem. Egy akkora nagy országból sikerült teljesen átlagos, sőt botrányosan hamisan éneklő emberkéket összeszedni. Volt olyan előadás ami Bozsek Márk Féltelek előadásánál is kínosabb volt. A mentorok mindenkit dicsértek, a közönség őrjöngött én meg ültem értetlenül a tv előtt. Bukás szagot érzek.
Ehhez képes hazánk gyermekeinek produkcióit az alábbiak szerint minősítem:

Szombat:
Nem tetszett:
Péterffy Lili 5/2
Justin Bieber Feat. Nicki Minaj – Beauty and a Beat
Lélektelen volt. Azt sem értem minek kell belőle Adél 2-t csinálni. 18 éves kezdő énekesnőről ne készüljenek szexis képek. Ezzel tuti vesztett pár rajongót. (lányt, lehet hogy fiút szerzett, de ők meg nem szavaznak)
Csordás Ákos 5/2
Adele – Rumour Has It/Someone Like You Mashup
Nem tudom mi volt ez az Adele katyvasz, de borzasztó volt. Még Ákos viszonylag megbízható előadása sem tudta megmenteni a dalt.
Fat Phoenix 5/2
Michael Jackson – Why You Wanna Trip On Me
A zene tetszett, az ének nem. Ráadásul ez most unalmas volt.


Szódával elmegy:
Danics Dóra 5/2,5
Cher – Believe (Ella Henderson Cover)
Nekem sok volt az üvöltés. De. Ez az én egyéni ízlésem.


Tetszett:
Szabó Ádám 5/3,5
Bruno Mars – When I Was Your Man
Volt az előadásának varázsa, attól függetlenül, hogy maga a szám nem tetszik.
Krasznai Tünde 5/3,5
Cserháti Zsuzsa – Érted mondok imát
Mind a dalválasztás, mind a ruha elhibázott volt. Mégis. Amennyire nem bírom a danicsdóra hangzást annyira bírom viszont a krasznaitünde hangzást.
Bytheway 5/4
Mester Tamás – Szabadíts fel!
Nagyon jó ez a dal eredetiben. Ez a feldolgozás sem lett rossz. Tetszett, hogy magyarul énekeltek.

Szuper volt kategóriába senki nem fért bele. :(


Vasárnap:
Azon meglepődtem, hogy nem Péteffy párbajozott. Mindkét párbajdal tetszett.
Krasznai Tünde 5/3,5
Radics Gigi: Úgy fáj
Fat Phoenix 5/4
Sam Brown: Stop
A mentorok döntése várható volt. Személy szerint én hiányolni fogom a Fat Phoenix-et. Ők voltak a színfoltjai a mezőnynek. Náluk soha nem tudta az ember mire számítson.

Csobot Adélről mit is mondhatnék. Tipikus csobotadélos volt. :) Nekem tetszett.

Képek forrása: http://xfaktor.rtlklub.hu/galeria

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése