2013. nov. 11.

X-FAKTOR 2013.11.09-10. - Ötödik élőshow



A Bozsek-Bytheway csere meglehetősen érdekes és elgondolkodtató. Ha nem egy RTL-es ember adta volna fel akkor még el is hinném az egészet ahogy tálalták, de így erősen szaglik a dolog. Azt, hogy nem pénteken tudta meg a BTW a dolgot abban 100%-ig biztos vagyok. Csak sajnálom, hogy belekényszerítik őket a hazugságokba.
De ez a sóbiznisz kérem.
Mondjuk én nem bánom a cserét.

A dívák és szívtiprók éjszakáján  több előadás is tetszett. (biztos feldobott előtte a mozi :D)

Egyéni produkciók:
Nem tetszett:
Batánovics Lili 5/2
Anastacia – Left Outside Alone
Vasárnap másodikra még rosszabbnak hallottam, mint szombaton. Szerintem kevés volt ahhoz, hogy mindenféle háttérműsor nélkül egyedül megállja a helyét a színpadon.
Szabó Ádám 5/2,5
Bereczki Zoltán – Szállj velem!
Nagyon kevés volt az energia amivel tolta ezt a dalt. Ráadásul visszatért a selejtezőkön látott Terminátor mozgáshoz.

Szódával elmegy:
Csordás Ákos 5/3
Lovasi András feat Csík zenekar – Csillag vagy fecske
Ehhez a dalhoz túl fiatal, egyáltalán nem való neki. Valahogy nem találta a ritmust. Karaoke előadás volt.
Danics Dóra 5/3
Polyák Lilla – Itt és most
Végre énekelt és nem üvöltött. (legalábbis 90%-ban)  Ezzel a dallal kilépett a komfortzónájából, jót is tett neki.

Tetszett:
Fat Phoenix 5/3,5
Destiny’s Child – Survivor
Én magam sem hiszem, de ez a feldolgozás jó volt. Igaz nem szabad közben néznem az énekes grimaszait, mert attól falnak megyek. De amikor csak hallgattam az bejött. (másodszorra még inkább) Az öniróniáért meg járna még egy plusz pont, viszont a pofátlanságért meg levonok egyet. :)
Péterffy Lili 5/4
Cher – Welcome To Burlesque
Egyre jobb lesz a csajszi, igaz a természetessége már teljesen megszűnt. Benne látok jövőt.
Bytheway 5/4
Bruno Mars – Locked Out Of Heaven
Nem szóltak tökéletesen, túl nyers volt, de legalább őszinte. Kedvelem ezt a csapatot. Nekik is lehet jövőjük.
Krasznai Tünde 5/4
Bonnie Tyler – Total Eclipse Of The Heart
Végre egy kicsit másnak éreztem a mostani előadást. Nehéz dal volt, de jól megbirkózott vele. Ez is jobban tetszett második hallásra. Nála még nem hibáztak a dalválasztásnál.

Duettek:
Nem tetszett:
Batánovics Lili & Szabó Ádám 5/2
Christina Aquilera & Ricky Martin – Nobody Wants to Be Lonely
Az volt az érzésem, hogy Ádám leénekelte Lilit, bár ne tette volna. Kínos produkció volt.

Szódával elmegy:
Péterffy & BTW 5/3
James Morrison – Broken Strings Feat. Nelly Furtado
Elég hamis volt. A körülményeket figyelembe véve elmegy kategória. 
Krasznai Tünde & Fat  Phoenix 5/3
Nancy Sinatra &Lee Hazlewood – Summer Wine (The Corrs & Bono Cover)
Ez aztán furcsa volt. Gergely haláli egy figura. De végül is két lehetősége volt ebben a helyzetben: vagy bohóckodik egy sort vagy ki sem megy a színpadra. Jól oldotta meg. Az éneklést meg inkább hagyjuk. Kicsit féltem, hogy Tünde megszívja a srácok miatt.
Danics Dóra & Csordás Ákos 5/3
Tony Bennett & Lady Gaga – The Lady is a Tramp
Ez a dal és stílus mindkettőjüknek jól állt. Sajnos én unatkoztam közben.

Vasárnapi párbaj nem lepett meg.
Batánovics Lili és Szabó Ádám személyében tényleg a két legrosszabb párbajozott. Mind egyéniben, mind duettben ők voltak szombaton az utolsók nálam is. 
Nekem mondjuk sokkal jobban tetszett Lili párbaj-dala, de azért várható volt, hogy másodszor már nem menekül meg. Pedig a válogatáson nagyon tetszett, én akkor azt hittem favorit lesz, de sajnos hétről hétre egyre rosszabb lett.

Kicsit elnéző voltam most hétvégén úgy látom. :)
Lilu Csipkerózsika jelmeze nagyon tetszett, ellenben a vasárnapi outfitje borzasztó volt. Bence haláli figura, és meggondolatlan. Beváltja ígéretét vajon? Hisz a FP nem párbajozott! :D
Sajnos a mentoroknak egyre kevésbé hiszek. Néha akkora ökörségek jönnek ki a szájukon. És ami meglepő, hogy nem Szikora viszi ebben a pálmát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése