2012. ápr. 2.

Összefoglaló - 2012. március

Már a márciust is elbúcsúztattuk és talán végre itt a tavasz is.

Márciusban 6 könyvet olvastam el:

1. Kovács Kovi István: Bűnös élvezet-Egy szexiparos titkai
Nem írtam róla értékelést, mert nem is hagyott bennem mély nyomot. Olvastam régebben Havas Henrik hasonló témájú könyvét, az sokkal konkrétabb, érdekesebb volt számomra, igaz Kovi könyve (ha lehet ilyen témában ezt a szót használni) igényesebb viszont unalmas. 5/1

2. Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen
értékelésem: http://ananiila.blogspot.com/2012/03/diana-gabaldon-outlander-az-idegen.html

3. Leiner Laura: Szent Johanna gimi 6 - Ketten
értékelésem: http://ananiila.blogspot.com/2012/03/leiner-laura-szent-johanna-gimi-6.html

4. Fábián Janka: Emma szerelme
Ez egy trilógia első része, majd ha elolvastam a másik két részt írok róla. Az első rész tetszett. 5/4

5. Ally Condie: Matched
kritikám: http://ananiila.blogspot.com/2012/03/ally-condie-matched-egymashoz-rendelve.html

6. Zea Love Sofia: Halhatatlan csók
Mivel nem szeretek magyar ráadásul kortárs szerzőkről rosszat írni, ezért nem írok róla kritikát. Maradjunk annyiban, hogy elolvastam, de nem ajánlom senkinek. 5/1,5

Sorozatok: 
Mióta visszatért pár hetes pihenőjéről a The Vampire diaries meglehetősen alul teljesít, talán az utóbbi rész már nézhető volt, de az előtte lévő 2 rész csalódás. (3 évadról van szó)
Elkezdtem nézni az Awake című sorozatot, egyenlőre 4 rész után nagyon tetszik, fogok róla külön posztot írni.


Filmek:
Összesen 4-et néztem.
1. Büszkeség és balítélet: tv-ben kaptam el, jó de azért én maradok a BBC-s sorozatnál 5/3
2. Álomháború: Nagyon fura film szép képi világgal és jó zenével. Egy kicsit olyan mintha klipet nézne az ember, nekem unalmas volt. 5/2
3. John Carter: 3D-ben néztem moziban és nekem nagyon tetszett. 5/4
4. Éhezők viadala: kritikám: http://ananiila.blogspot.com/2012/03/ehezok-viadala-film.html

TV:
Végre elkezdődtek a saját gyártású műsorok, többnyire csak ezek miatt nézek tv-t. Nem hittem volna de tetszett az 1 perc és nyersz.
A Csillag születik nálam háttérműsor olvasás közben. Eddig nem vagyok oda érte.
Megasztárról először azt gondoltam írok bejegyzést, de miután az első élő show-n bealudtam és ráadásul irtó pocsék is volt letettem róla. Igaz a 2. és 3. adás már jobb volt de nem vagyok lelkes továbbra sem. Gigi fogja nyerni hacsak tényleg rá nem un a nép. Az én kedvencem Farkas-Jenser Balázs. Miért nem lehet 7 órakor elkezdeni és 10-kor befejezni???

Blog:
6 bejegyzést írtam. 680-an kattintottak az oldalra. A legtöbben az SZJ gimi 2. részére voltak kíváncsiak, de népszerű továbbra is a True Blood-ról és a Vampire diaries-ról szóló írásom.
Thaiföld-ről is kattintott valaki. :D
Kedvenc keresőszavak:
- vicces természet: ezen a blogon???
- pimasz idézetek: őőőő mire gondolsz?
- helyes pasik top 10: majd legközelebb szavazunk
- cortez és reni szex: na arra várhatsz!!!
- outlander az idegen részei: fej, törzs, végtagok stb...???
 
Szép nem túl szeszélyes áprilist kívánok mindenkinek!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése