2016. dec. 31.

2016 összegzése

Így az év utolsó napján kedvet kaptam a szokásos kis összegzésre, íme:

Nemcsak a blogírás nem ment 2016-ban, de az olvasás sem. Tudom, a 79 kiolvasott és két megkezdett könyv, közel 33600 oldal másoknak elképesztő szám, de nálam nagyon kevés (2015-ben 129 könyvet olvastam el). Sajnos az oka, a munkából fakadó kevesebb szabadidő.

A 79 elolvasott könyv statisztikája:
Magyar íróktól olvasott könyv: 21
Férfi írók: 37 könyv

10 pontot kapott könyv:
Doris Lessing: A fű dalol (nobel-díjas író műve)
Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek (romantikus dráma) - a filmet is ajánlom!
Réti László: Kaméleon (krimi-akció)

Kedvenc új sorozat:
Duncan Shelley: Kunoichi trilógia (összeesküvés- elméletes akció)

Kellemes meglepetés:
Neil Gaiman: Amerikai istenek

Újonnan felfedezett írók:
Jojo Moyes
Réti László
Anthony Ryan

Kedvenc új karakter:
Cameron Larkin (Kaméleon)

Legnagyobb csalódás:
James S.A. Corey: A leviatán ébredése : a könyv nem tetszett a sorozat kap még esélyt.
Ben H. Winters: Gyilkosság világvége előtt : sokkal jobbat vártam, pedig az alapötlet nagyon jó
Marie Lu: Legenda : Túlkoros lettem ezekhez a történetekhez.

Legrosszabb könyv, amit végigszenvedtem:
Carol McCleary: A gyilkosság alkímiája
Katy Evans: Valós

Félbehagyott könyv:
Timur Vermes: Nézd, ki van itt

Fogadalmam 2017-re:
Minimum 80 könyv, legalább 20 magyar írótól és 25 férfi írótól legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése