2012. dec. 2.

X - Faktor 1012.12.01.

Legjobb 5. Hivatalosan is megkezdődött a finis.  Egyébként volt valami tematika? Azon kívül, hogy mindenki énekelt egy magyar és egy külföldi számot? Bevallom az elejére és a köztes dolgokra nem figyeltem. Így kimaradt nálam a közös dal és Wolf Kati is.
Van aki elfáradt és van aki szárnyakat kapott. Lássuk én hogy gondoltam. Zárójelben a nálam elért helyezések.

1. Oláh Gergő (2)
Most már én is úgy érzem direkt ki akarnak cseszni vele. Vagy olyan számot kap amit az emberek többsége nem ismer, így nem is tud azonosulni vele, vagy olyat ami nagyon ismert és jellegzetes, de új feldolgozásban kell elénekelnie, amit a nézők többsége a szám meggyalázásnak tart. Rezgett is a léc.
1. dal: Bruno Mars & Cee Lo Green - The Other Side
Nem ez volt élete fellépése az biztos, elfogyott az energia. 10/7
2. dal: Bereményi Géza - Nagy utazás (Eredeti előadó: Presser Gábor)
Imádom ezt a számot és nekem tetszett ez a  feldolgozás. 10/9

2. Csobot Adél (3)
Ő a másik akinél érzem, hogy elfogyott az energiája, igaz még így is tudna üzemeltetni egy kisebb erőművet. :)
1. dal:  Toldy Mária - Például Te (Tompos Kátya cover)
Önmagához képest visszafogottnak éreztem, nem volt elég kacér, pedig most lehetett volna. Az ének viszont jobb volt a szokásosnál. 10/8
2. dal:  Kylie Minogue - The Locomotion
Egy kicsit sem dobott fel, unalmas volt. És még az ének sem volt jó. 10/6

3. Stone (5)
1. dal:  Charlie - Mindenki valakié
Korrektül elénekelte, de semmi hangulata nem volt. Nem tudom miért nem voltak legalább háttértáncosok, ehhez a számhoz lehetett volna show-t csinálni, ami kicsit feldobta volna a produkciót. 10/6
2. dal:  Scorpions - Send Me an Angel
A borzasztó kiejtése miatt szinte értékelhetetlen az egész, pedig tényleg akár jó is lehetett volna. 10/4

4. Szabó Dávid (1)
Úgy érzem ő szárnyakat kapott, de legalábbis nagyon jó dalokat választott ezen az estén.
1. dal: Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Meglepett ezzel a dallal.  Nagyon jól sikerült. Persze a latin virtus azért hiányzott, de nekem tetszett. És egész jól nézett ki ebben a fekete cuccban. 10/9
2. dal: Demjén Ferenc - Hogyan tudnék élni nélküled?
Tökéletes dalválasztás. Itt még a hangja sem idegesített és nagyon jól elénekelte. 10/9

5. Antal Timi (4)
1. dal:  Csík zenekar - Ez a vonat, ha elindult, hadd menjen
Ezzel nem a Duna tv-n kellett volna indulnia? Szerintem nagyon nem idevaló volt. Akármilyen szépen is énekelte ez számomra értékelhetetlen produkció egy X-Faktorban. Inkább a Csillag születik-be való.  Gondban is vagyok a pontozással. 10/6 de csak mert jó szívű vagyok és bírom ezt a kis csajt.
2. dal: Beyonce - Crazy in Love
Leírtam a véleményemet a jegyzetfüzetembe, aztán Keresztes felolvasta. :))) Csak kereste a ritmust a dal első felében, a Crazy-nél rátalált és onnantól jó volt, de sajnos az már a vége volt. Ezen az estén a rossz dalválasztások miatt nekem Timi csalódást okozott. 10/7

Nem hittem volna hogy lesz olyan este amit nálam Szabó Dávid nyer, de most tényleg őt találtam a legjobbnak. Úgy látszik a szavazók viszont nem. Meglepett, hogy párbajozott, hisz nagyon jó számokat énekelt nagyon jól. Az hogy Stone esett ki gondolom senkinek nem okozott meglepetést (és csalódást sem).

Jövőhéten már csak négyen lesznek. És pont az a 4. ember akire én már előzetesen is számítottam.
Kíváncsi vagyok, hogy a jövőhéten ki fog párbajozni. Akkor sok minden eldőlhet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése