2012. dec. 1.

Összefoglaló - 2012. november

A legnagyobb dolog ami novemberben történt, hogy 1 éves lett a keresztfiam, Máté! Megmutatom a tortáját amit sütöttünk neki. Íme:

Sokat olvastam, néztem a tv-t is egy kicsit, viszont a filmnézés az egyenlő a nullával.
Szóval ez egy rövid bejegyzés lesz.

Novemberi olvasmányaim (6):

1-5. Karen Marie Moning: Tündérkrónikák sorozata:
Itt az összes, vagyis mind az 5 részről található beszámoló: Tündérkrónikák

6. Kordos Szabolcs: Luxushotel, Hungary
Meglepően jó volt.
A többi, általam olvasott bulvártémával foglalkozó könyveknél sokkal minőségibb írás. Olvasmányos könyv, érdekesen tálalta ezt a számomra teljesen ismeretlen világot.
Kicsit mélyebben is belemehetett volna a kényesebb témákba. 5/4


Sorozatok és TV:

Az X-Faktorról mindig megírom a véleményem, a címkéknél megtalálható.
Az USA X-et nézem a Cool-on, van is kedvencünk már a tesómmal, mégpedig az általunk csak  Szkófild bátyónak hívott Vino Alan. Szerintem tökre hasonlít a Szökés-ben szereplő fazonhoz, csak Vino még a fején is tetovált. Tetszik a hangszíne és eddig mindig jól énekelt.
Ami a Voice-t illeti az első párbaj nagyon tetszett, több olyan is volt amit nagyon színvonalasnak tartok. A második már annyira nem kötött le, de azért jobb, mint a válogatók voltak. Várom az élő adást, kedvencem még nincs.
Haladok az Egyszer volt hol nem volt-tal, már láttam az első 10 részt. Nem lesz a kedvencem, de egynek elmegy.
A Vámpírnaplókkal még szenvedek, bár az utolsó két rész amit láttam már jobb volt mint az évad eleje, de már oda a varázs. :(
Néha belenézek a Kód-ba az új Balázs féle vetélkedőbe. Szerintem annyira nem jó, mint a Széf vagy elődjei.

Film:

0 azaz nulla filmet néztem. Belepillantottam a Twilight első két részébe amikor adta a tv, de már végképp kinőttem belőle. Azért majd valamikor az utolsó részt még megnézem, csakhogy teljes legyen a repertoár. :)
Jared Leto-s filmeket egyenlőre hanyagolom, mert először könyvben akarom elolvasni az Amerikai pszicho-t és a Harcosok klubját is.
Jared mint Rayon
Viszont JT új filmet forgat, amiben nőnek öltöző Aids-est játszik, amire már megint lefogyott egy csomót, pedig alapból nyiszlett pasi. Ráadásul még a szemöldökét is legyantázták, borzalmasan néz ki. Csakúgy mint a film főszereplője Matthew McConaughey. Film címe: Dallas Buyers Club és igaz történetet mesél el. Tuti nézős lesz Jared miatt.
Jaj és lesz a Volt-on 30 second the Mars koncert. Ki jön el velem? Valaki!!!???
Addig is kedvenc számom tőlük: This is war

Blog: 

1499 látogató volt. Megnőtt a külföldiek száma. Azért kíváncsi lennék mi hozta ide őket. :)
Természetesen az X-Faktorról írott bejegyzések voltak a legnépszerűbbek, ezek közül is a múltheti 11.24.-i adás (talán nem véletlenül).

Mindjárt jön a mikulás! Csizmákat kitisztítani!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése