2014. okt. 19.

X-Faktor 2014.10.18. - Első élő show

Előzetesen úgy gondoltam idén nem írok kritikát, mivel nem igazán pörögtem rá a témára, a válogatókat csak háttérműsorként, fél szemmel néztem. Aztán ma reggel mégis úgy ébredtem, hogy van kedvem írni a tegnap látottakról.

25 év felettiek, mentor: Little G
Andelic Johnatan 10/7
The Beatles - With A Little Help From My Friends
Tetszik a hangja a zenei világa, meglepett, hogy mennyit mozgott a színpadon, sokkal gátlásosabb személyiségnek tűnt eddig számomra. Pozitív meglepetés volt.
Horányi Juli 10/6
Bon Iver - Skinny Love
Különös nekem kissé elvont a zenei ízlése, de az vitathatatlan, hogy van előadói varázsa. Nekem most egy kicsit unalmas volt, szinte végig ugyanazon a hangon énekelt és nem mindig volt kellemes a fülemnek.
Kállai-Kiss Zsófi 10/4
Tina Turner - The Best
Danics Dóra 2. csak kevesebb hanggal. Ezt a dögös számot hihetetlenül unalmasan adta elő. És ellentétben Alföldivel egy csöppet sem találtam szexinek.

Krisztián helyett én az anyukának (Horváth Ági) adtam volna 2. esélyt, sőt Zsófi helyett inkább őt juttattam volna be a show-ba.

Együttesek, mentor: Tóth Gabi
Tha Shundras 10/7
Madonna- Music
Az énekesnek még a maszk ellenére is hatalmas karizmája van és a hangja is tetszik. Az is bejön ahogy hozzányúlnak a dalokhoz, de most igaza volt G-nek valami hiányzott ami feszesebbé tette volna a dalt.
Az ő produkciójukra mindig kíváncsi vagyok.
Spoon 10/6
George Michael – Freedom
Kár, hogy pont a frontember a legkevésbé helyes. :) A hangja sem túl acélos, de énekelni legalább tud. Jó volt összességében az előadásuk, de egyes részeken kicsit tábortűz körüli éneklés jellege volt.
Pálinka Republik 10/5
Shantel - Disko Partizani/Santana Ft. Rob Thomas – Smooth/Orishas - Represent Cuba
Órákig elhallgatnám a zenéjüket egy lagzin vagy egy kávézóban, de nem egy X-Faktorban, ez ide valahogy kevés. Az énekes eléggé küszködött, pedig jó a hangja.

Én is a Rosewood-nak adtam volna a tiszta lapot, de nem bánom, hogy nem kerültek be.

Lányok, mentor: Szikora Robi
Tóth Andi 10/6
Aerosmith feat. Run. D.M.C. – Walk this way
Hihetetlen volt, na nem azért mert annyira jól énekelt, hanem mert 15 évesen olyan profi volt mint senki más a mezőnyben. Felszabadult, pimasz és merész előadás volt, kár hogy hangilag nem annyira bírta.
Illyés Jenifer 10/5
Beyonce - Listen
Csinos lány- bár most a ruha rém előnytelen volt neki - jó a hangja, de a dalok amiket énekel rém unalmasak. Sajnos ettől elvonatkoztatni nem tudok. Kicsit Muri Enikő utánérzés, csak kevesebb kiabálással.
Jakab-Péter Izabella 10/4
David Guetta ft. Sia - Titanium
Egy szó: unalmas. Amikor megláttam a mentorházban nem értettem mit keres ott, egyáltalán nem emlékeztem rá az előző adásokból. Jó és erős hangja van, de van valami amerikai pom-pom lányos benne az ellenszenves fajtából.

Gwendolinnak sokkal különlegesebb a hangja, simán befért volna  Bella helyett.

Fiúk, mentor: Alföldi Robi
Benji: 10/10
Tears for fears  - Mad World
Nagyon nem tetszett, ahogy vágta a pofákat a mentorházban, ellenszenvessé tette magát, de úgy látszik a tinilányok akik az ázsiai bandák és énekesek nagy rajongói meglátták benne a lehetőséget és beszavazták. Be is bizonyította, hogy itt a helye mert zseniálisat énekelt. Neki is megvan az a képessége, hogy elröpítse pár percre az embert egy másik dimenzióba. Szerintem ő volt a legjobb ezen az estén.
Borbély Richárd 10/9
Aerosmith - Dream On
Lehet, hogy csak a dal miatt, de végig lúdbőröztem az előadása alatt. Volt slungja és engem magával vitt. Nem volt tökéletes és sok volt a manír, de nagyot énekelt.
Kár, hogy levágták a haját, így nem hasonlít annyira Heath Ledger-re.
Nagy Richárd  10/7
Majka – Belehalok
Érdekes feldolgozás, tetszett. Mondjuk nekem nem jön be a srác hangja, és nem látom  a hatalmas lehetőséget sem benne.
Szabó Richárd 10/7
Righteous Brothers – Unchained Melody
Tetszik a hangja és szimpatikus a személyisége. Ez az előadás is jó volt, de semmi extra.

Összességében a fiú mezőny -ide sorolom Johnatánt is- nagyon erős, a lányok Andi kivételével unalmasak a két banda viszont nagyon érdekes.
Kedvenceim eddig: Benji, Johnatan, Tha Shundras
A zsűri jól működik, bár most még engem is idegesített Tóth Gabi túlpörgése, pedig én kedvelem a csajt.
A kisbalázs vagyis Bence jó volt, de a hadarást még gyakorolnia kell. :)

A párbaj két résztvevőjén nem lepődtem meg, mindkét produkció jobb volt, mint az első. Bella jobb volt, de én őt ejtettem volna ki.
Viszlát Pálinka Republik! Csodálkoznék rajta, ha nem kapnának lehetőséget egy-két fesztiválon.

Képek forrása: http://rtl.hu/rtlklub/xfaktor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése