2012. okt. 21.

X-Faktor 2012.10.20.

Nóra legalább most nem hadart, de ez az űrruhás poén nekem nagyon nem jött be. :(
Összességében azt hiszem két jó produkció volt a többiek nagyon közepesek vagy kimondottan  rosszak voltak. Lássuk részletesen:

1. Lass Bea (3)
( Shirley Bassey: Get The Party Started) Elég fura feldolgozása ennek a Pink számnak. A végére jó lett de lássuk be volt honnan feljönnie. Én bírom a hangját a csajnak és ez a haj jobban állt neki. 10/6
2. Spirit (10)
(Swedish House Mafia: Save The World) nem tetszett ez a szám és nem is voltak jók. Untam. Csalódás volt számomra, de örülök hogy nem estek ki. 10/5
3. Antal Timi (2)
Már egészen megszoktam ezt a számot, elég jó volt Timi de azért nem volt kitűnő. Inkább a színpadi mozgásra mentek rá, de nekem ő mindig nagyon darabos. 10/7
4. Szabó Dávid (5)
Végre bevállalt egy másmilyen számot, csakhogy ez meg nem állt jól a hangjához. (Robbie Williams: Rock DJ) Sokat dobott a produkción a kockahas azt azért lássuk be. 10/6
5. Stone (9)
Szegény bármit csinál nekem akkor sem tetszik, pedig ez egy jó dalválasztás volt. (Ákos:Hello) 10/5
6. P.J.Z.(11)
Láttátok volt felirat, nemhiába reklamáltam a múlthéten. :)))  Xar volt, de legalább nem unalmas. A repper csávó jó, csak a másik tudna legalább egy kicsit énekelni. (Joan Jett: I Love Rock And Roll) 10/4
7. Fehér Zoltán (4)
Imádom ezt a számot, de Zoli valahogy nem találta el a ritmusát, de legalább bulis volt. ( Robin Thicke: When I Get You Alone) 10/6
8. Like (7)
Ki volt találva a produkció, de engem nem ragadott magával. Untam. ( Shakespeare’s Sisters: Stay) 10/5
9. Zámbó Krisztián (8)
Ő Stone-hoz hasonlóan nem ide való, ráadásul még rosszabbul is énekel, pedig ez a szám nem is rossz, bár még sosem hallottam. (Rácz Gergő: Harc és vágy) 10/5
10. Csobot Adél (6)
Csak a refrén volt értékelhető a többi része gyalázat. Pedig ez a szám rá lett kitalálva. ( Carly Rae Jepsen: Call Me Maybe) 10/5
11. Oláh Gergő (1)
Végig azt vártam ő mikor jön, nemhiába. Annyira nem volt jó mint a múltkor, de ebből a mezőnyből még mindig kimagaslik. (Seal: It’s A Man’s World) 10/9

Jól emlékszem, hogy nem volt közös dal??? Ennyire rosszak, hogy még betanulni sem tudnak egy közös számot. JUJJJ.

Az estét nálam ismét Oláh Gergő és Antal Timi nyerte.  A többiek szinte említésre sem méltók. :(
A legrosszabb: P.J.Z. és a Spirit voltak nálam, szoros versenyben a többi 5 pontossal.

A The Carbonfools új nótáját még szoknom kell. Bevallom reménykedtem, hogy Balázsról is lekerül a felső a dal csúcspontján. :)

Természetesen a P.J.Z megérdemelte a kiesést ez nem vitás, igaz én nem Lass Beával küldtem volna őket párbajra. Ugye, hogy igaza volt Antifitness Tominak? Feró jól beégett velük, sőt lehetett volna ez még nagyobb beégés.

Jövő héten ha minden igaz James Bond zenék, vagyis Stone sem énekelhet magyarul.
Az általam győztesnek ítélt dal: http://xfaktor.rtlklub.hu/video/183881

A képeket az RTL klub honlapjáról  szereztem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése