2014. febr. 2.

A Dal - elődöntők után

Elhaym blogján található egy jó kis összesítő az elődöntőkről. Innen meghallgatható valamennyi dal. http://elhaym.wordpress.com/2014/01/24/a-dal-2014/

És íme az én véleményem:

Első elődöntő: 
Nekem egyetlen szám sem tetszett igazán!

Csepes Laura: 10/2 Borzalmas klisékkel teli szöveg. Nekem tetszik Laura hangja, de sokszor bizonytalan. - kiesett
Depresszió: 10/3 szeretem a rock-ot, de ezt kösz nem. - nézők továbbjuttatták
Extensive: 10/1 rémes, talán 5 év múlva esetleg beérnek. - kiesett
Group n Swing: 10/5 aranyos, dallamos, de a műfaján belül nem túl eredeti. - nézők továbbjuttatták
Hien: 10/3 vannak ennél jobb dalai is. - kiesett
Lil C: 10/3 ez az egyébként ígéretes dal nem találta meg az előadóját. - kiesett
Marge: 10/2 egyáltalán nem emlékszem rá. - zsűri továbbjuttatta
Oláh Ibolya: 10/4 a dal fura, Ibolya rettenetesen néz ki. - nézők továbbjuttatták
Szabó Leslie: 10/6 Zorán utánzat. - zsűri továbbjuttatta
Király Viktor: 10/6 hol van ez a Fire-től? - zsűri továbbjuttatta

Továbbjuttattam volna: 1. Király Viktor  2. Szabó Leslie, 3. Group n Swing 4. Oláh Ibolya.  A többi kuka.



Második elődöntő:
Sokkal jobb volt mint az első rész.

Belmondo: 10/9 nagyon tetszik ez a dal, igaz nem való fesztiválra. - kiesett (sajnos)
Bogi: 10/5 egynek elmegy, de én nem láttam benne azt amit a zsűri. - zsűri továbbjuttatta
Dér Heni: 10/8 jó kis dal, de Heni úgy nézett ki mint egy lepukkant prosti. - nézők továbbjuttatták
Joni: 10/1 ez meg mi volt? Hamis és erőltetett. - zsűri továbbjuttatta (sajnos)
Music Fabrik: 10/8 tetszett. - nézők továbbjuttatták
Polyák Lilla: 10/5 tipikus Polyák dal. Nekem nem az esetem, de fülbemászó az tény. - nézők továbbjuttatták
Szécsi Saci és Böbe: 10/1 lehet, hogy a dal jó lenne ha más énekelné, de ezt a vinnyogást és óbégatást nagyon nem bírom.- kiesett
To Beat or not to Beat: 10/1 jujj ez nem ciki már? Bár Rentai Renátának biztos tetszene. :D - kiesett
Vastag Tamás: 10/1 kritikán aluli a dal és az előadás is, de leginkább Tomi bajuszkezdeménye ami a leginkább tré. - kiesett
Kállay-Saunders: 10/9 nem volt tökéletesen elénekelve, de nekem nagyon bejött, pedig amikor rádióban hallottam nem fogott meg igazán. - zsűri továbbjuttatta

Ha én vagyok a zsűri továbbjut: 1. Kállay-Saunders 2. Belmondo, 3. Dér Heni, 4. Music Fabrik. 
Polyák még elmegy, de Bogi és Joni továbbjutása számomra érthetetlen.

Harmadik elődöntő:
Összességében elég hallgatható volt, bár a legtöbb hamis és erőtlen éneklést most hallottam.

Király Linda: 10/8 maga a dal tetszett, cd-ről jól is szól, de sajnos Linda soha nem tudja hozni élőben azt a színvonalat amit stúdióban. - kiesett
Radics Gigi: 10/4 ez a dal nekem nem tetszik, Gigi angolja az én fülemnek borzasztó. - nézők továbbjuttatták
Bülbüls: 10/5 amikor először hallottam ugyanazt éreztem amit tavaly ByAlexnél: Mi a f. ez? De minél többet hallgatja az ember annál jobban beleivódik. De sosem lesz kedvencem. - kiesett
Fool Moon: 10/6 engem nem tudtak beszippantani, elkalandozott a figyelmem közben. - zsűri továbbjuttatta
Gájer Bálint: 10/2 ez egy csaj-dal, Cserpes Laurának való. - kiesett
Knoll Gabi: 10/4 cd-ről hallgatva tetszik a dal de élőben harmatgyenge volt. - kiesett
Mystery Gang: 10/7 jó a hangulata bár én nem szeretem ezt a stílust,  a refrén unalmas. - nézők továbbjuttatták
Honeybeast: 10/7 a dal tetszik, bár pont olyan mintha Quimby szám lenne női előadóval. Az ének nagyon hamis volt. - nézők továbbjuttatták
New Level Empire: 10/9 első hallásra megjegyezhető, színvonalas dal, de sokszor meghallgatva már unalmas. Zola hangja nagyon tetszik, de kicsit erőtlen volt. - zsűri továbbjuttatta
Pál Dénes: 10/7 egy jobb énekléssel őt el tudom képzelni az Eurovision. Jó a kinézete, fülbemászó a dal, jó a hangja a mély részeknél, de ő sem volt elég erőteljes. - zsűri továbbjuttatta

Nálam továbbjutott volna: 1. New Level Empire, 2. Pál Dénes 3. Király Linda 4. Honeybeast
Gigiről gondoltam, hogy bejut nézői szavazatokkal, a Mystery Gang-nek meg örülök, Lindától is vártam volna egy bejutást, nekem a Fool Moon valahogy nem jön be.

Az első adás óta már többször is meghallgattam a dalokat, cd-ről több olyan dal is tetszett ami élőben kimondottan rossz volt.
Nekem ezek a dalok tetszenek a középdöntősök közül:
1. Kállay-Saunders: Running - őt biztos nem küldik ki a rendőrségi ügye miatt.
2. New Level Empire: The Last One - esélyesnek tartom őket
3. Music Fabrik: This is my Life - sokan nem szeretik az ilyen típusú zenét, úgyhogy nem tudom...
4. Dér Heni: Ég veled - fülbemászó dal, de nincs esélye kijutni
5. Pál Dénes: Brave new World - abszolút esélyes
Nekem annyira nem jön be, de esélyes a kijutásra is:
Király Viktor: Running out of time
Fool Moon: It cant be over
A többit nem tudom elképzelni, hogy nyerjen, bár már eddig is értek meglepetések (Joni, Bogi, Marge)

Egy produkció van akiket sajnálok, hogy nem jutottak tovább: Belmondo: Miért ne higgyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése