2012. júl. 3.

Összefoglaló - 2012. június

Itt a nyár amit én nagyon nem szeretek, különösen ha ilyen tikkasztó hőséggel párosul. Emlékeztek még a februári nagy hidegre? Utána voltam Hévízen, 27 fokos volt a tó most a Balaton annyi. :)
Íme egy kis emlékeztető ---------------------------------->



Júniusi olvasmányaim:

5. könyvet olvastam el:

1. Kazuo Ishiguro: Ne engedj el
5-ből 3 pontra értékeltem, a véleményem itt olvasható: http://ananiila.blogspot.hu/2012/06/kazuo-ishiguro-ne-engedj-el.html

2. Brandon Sanderson: Elantris
Ilyen egy 5 pontos könyv:  http://ananiila.blogspot.hu/2012/06/brandon-sanderson-elantris.html

3. Alan Dean Foster:  Az utolsó csillagharcos
Egy rövid kis sci-fi könyvecske, melyet filmben is feldolgoztak. 3,5 pontra értékeltem, de így utólag azt gondolom kicsit túlpontoztam.


4. George R.R.Martin: Sárkányok tánca
Ismét egy 5 pontos könyv, bár az első és harmadik rész színvonalát nem éri el, de biztató a kicsit csalódást jelentő 4. rész után.

5. Lissa Price: A Testbérlők
A havi elmaradhatatlan dísztópia, 3,5 pottal. http://ananiila.blogspot.hu/2012/06/lissa-price-testberlok.html


Sorozatok:

Befejeztem az Awake-t (lesz róla írás) és a Gyilkos elméket is. De szerencsére nyáron sem maradok kedvencek nélkül, bár megnézve az első két részt a True Blood-ból erősen kasza gyanús a dolog. Falling Skies 2. évad Borgias 2. évad , Spartacus 3. évad van betervezve. Illetve végre valahára be kellene fejeznem a 24 utolsó évadát is amivel elakadtam a 11. résznél már vagy egy éve.

Filmek:

Nos be kell valljam mindössze egyetlen filmet néztem meg, ez pedig az Utazás a rejtélyes szigetre volt. Csakis Josh Hutcherson miatt. Családi film, lehet hogy a 3D dobott volna rajta, de így elég gyengus volt.


TV:

Itt is beindult az uborkaszezon, semmi de semmi néznivaló nincs benne. Hébe-hóba azért követtem a foci EB-t, de miután az angolok kiestek már nem igazán érdekelt. Nekem aztán tök mindegy volt, hogy spanyol vagy olasz.
Legközelebb szerintem csak az olimpia közvetítésekre kapcsolok tv-t. (na jó azért nem, eleve reggel arra kelek :D)

Blog:

7 bejegyzés született, a Ne engedj el... volt a legnépszerűbb ezek közül, összességében azonban még mindig a Szent Johanna gimi 2, True Blood, és Vámpírnaplók a legnézettebb.

868-an kattintottak az oldalra és ezzel a látogatottság elérte az 5000.-et.

Ezúton is köszönöm szépen, főleg azoknak akik el is olvasták néhány bejegyzésem, külön nagy köszönet a 9 rendszeres olvasómnak. Őket szeretném is felszólítani, hogy tegyenek javaslatot, hogy miről szeretnének olvasni a blogomon.

És akkor lássuk a havi jópofa vagy éppen fura keresőszavakat:

 - de ezt nem mindenki tudja, így hiába ültem a babzsák...    Sajnos csak ennyi fért bele ezek szerint :) nem igazán értem mire volt kíváncsi és mit talált a blogomon. :)
- idézetek az unokatesókról   --- miért pont róluk???
- legjobb táncos bögre --- tangó, diszkó, hip-hop mi az elvárás???
- bűnös szex --- te kis huncut :D
- túl hangos szellőző rendszer --- ???
- nem egy újabb bridget jones --- hanem???

Jó nyaralást! Kitartást, hisz mint tudjuk Winter is coming! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése