2013. márc. 5.

Összefoglaló - 2013. február

Na ezt a téli hónapot is túléltük, most már jöhet a tavasz, az én évszakom.
Februári összesítésem:

Olvasmányaim:

Mindössze 2 könyvet olvastam, igaz ebből az egyik 992. oldal.

1. Laurell K. Hamilton: Elnyel a sötétség (Merry Gentry 7) 5/3,5
A sorozatról és a hatodik részről találtok bejegyzést a blogon.
Erről a részről eléggé vegyes érzéseim vannak. Kicsit túlbonyolítottnak érzem már ezt a sorozatot. Keveset szerepeltek benne kedvenc szereplőim, viszont minimális volt az erotika, amit most nem bántam. Az előző rész sokkal jobb volt.

2. Diana Gabaldon: Szitakötő borostyánban 5/4,5
Ez a hónap könyve. Bejegyzésem róla: itt

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy abbahagytam egy könyvet: Spirit Bliss - Árnyékvilág
Ez egy YA könyv, minden fantasy elem nélkül. Bár lélekben örök 20 éves vagyok, de úgy látszik ahhoz még így is túlkoros, hogy az ilyen típusú könyvek lekössenek.

Sorozatok és TV:

Belehúztam a sorozatokba, jó párat kipróbáltam és még kedvenc is született.
1. Arrow - A zöld íjász 5/4,5
A lelkesedésemet kiírtam magamból itt lehet olvasni

2. Downton Abbey 5/4
Tv-ben nézem hetente, talán ez a baj, mert annyira nem varázsolt el mint vártam. Jó program vasárnap este, de nem várom kitörő lelkesedéssel.  Pedig nagyon szeretem a kosztümös angol sorozatokat, és ez egy nagyon színvonalas alkotás. Azt hiszem az a baj, hogy nem szimpatizálok a szereplőkkel. Lehet, hogy "darálni" kellene.

3. Homeland 5/3,5
Rengeteg jót hallottam erről a sorozatról, így muszáj volt kipróbálni. Két rész után úgy érzem nem lesz a kedvencem. Érdekes a téma, de itt is a szereplőkkel van bajom. Egyszerűen nem szimpatikusak, így nem tudok drukkolni egyik félnek sem. Még kap azért két rész esélyt, aztán meglátom.

4. Sherlock és Watson (Elementary) 5/3
Három rész után sem  lett kedvenc. Itt ugyan a szereplőket imádom, nagy kedvencem Jonny Lee Miller, a nyomozás az ami nem jön be. Még kap egy-két rész esélyt. Az angol változatból még soha nem tudtam egy részt sem végignézni, de tervben van egy "dara" belőle.


És ami mellett én sem tudok szó (írás) nélkül elmenni az A Dal.
Háttérműsorként végig "élveztem" mindegyik adást, a döntőnél elhatároztam, hogy most minden idegszálammal a műsorra koncentrálok. Nos az első dal feléig bírtam, aztán már vettem is egy könyvet a kezembe.
Mikor kihirdették a nyertest, elhagyta a számat egy-két csúnya szó, de aztán jót röhögtem.:DDD Végig azt gondoltam a Gigi rajongók legyőzik a mezőnyt.

Keresztes Ildi: 5/2,5 nagyszerű hangja van, de a dala szerintem is zűrzavaros és egy-tucat.
Pál Dénes és Agárdi Szilvia: 5/1 borzasztóan semmilyen szám, hamisan előadva.
Rácz Gergő: 5/0 számomra ez a szám volt a legalja, tisztára vidám vasárnap hangulata van.
Cserpes Laura: 5/2 Ő volt hamis? Akkor Szilvi és Dénes mi volt? A nótára egyáltalán nem emlékszem.

 És akkor a döntősök:

Vastag Tomi: 5/1 semmire nem emlékszem a dalából, még a címére sem. Ez azt hiszem mindent elmond.
Radics Gigi: 5/3 tűrhető szám, de amolyan egy-tucat.Viszont Gigi nagyon profi előadó, neki nem remegett volna a lába Malmőben sem.
Kállay Saunders András 5/4 Ez a dal tetszik, de nem rögtön első hallásra fogott meg. Az angol változat sokkal jobb. András nagyon izgulós, nem tudom mi lett volna vele kint.
ByeAlex: 5/3 Érdekes, viszont unalmas. Amikor először megláttam a tv-ben ez volt a reakcióm: Ez meg kicsoda, micsoda? Mit keres itt? Mire vége lett a számnak már elfogadtam, bár meg nem szerettem. Többszöri meghallgatás után is az a bajom, hogy unalmas a dal, hiába jó a szöveg, kellemes a ritmus. Kellene bele valami.... Hogy mi lesz vele kint? Fogalmam sincs. De nem tök mindegy?

A végighallgatott 30 dal közül szerintem egy sem jutna be kint a 10-be. Azt kitalálni, hogy éppen milyen stílus lesz nyerő idén meg úgyis lehetetlen. Az egyéb minket hátráltató tényezőkről meg ne is beszéljünk.
Tavaly felháborodás volt, hogy a Compact Disco-t zsűri szavazta, most felháborodás van, hogy Alexet a nézők szavazták meg. Mi lesz jövőre? Vicces az egész. Főleg a celebek reagálásai, szétröhögtem magam egyes beszólásokon, azokról meg nem is beszélve akik nemzeti ügyet csinálnak belőle. Nem kell ezt olyan komolyan venni. Én drukkolok ByeAlex-nek, az ő produkciója láttán biztos mindenkinek lesz véleménye.:)

Blog:
2323 látogatója volt a blognak. A havi öt bejegyzésem közül a Zöld íjászról írt a legnépszerűbb, de szorosan liheg a nyomában az ötven árnyalat.
Összességében hatalmas a Szent Johanna Gimi láz, szinte minden blogolvasót ez a téma érdekel.

A havi zene mi lenne más, mint a Kedvesem:
http://www.youtube.com/watch?v=65q4sUq6XOk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése