2012. nov. 5.

X - Faktor 2012.11.03.

Nórának üzenem: az egész műsor és az abban szereplő minden ember önként dalolva kitette magát több millió ember kritikájának azzal, hogy felvállalta ezt a produkciót. Tetszik vagy sem, le kell, hogy nyeljék a békát. ( a vitriolos kritikákat)
Továbbra is mindent elmond az idei színvonalról, hogy nincs közös dal. Ennyi kutyaütővel gondolom képtelenség lenne egy közepes produkciót is összehozni.

Zárójelben a nálam elért helyezések.

1. Stone (8)
A piros naci rózsaszín felsővel engem annyira sokkolt, hogy produkciója első részére nem is tudtam figyelni. Mindenesetre amikor Malek azt mondta neki, hogy tele volt energiával néztem egy nagyot. Mert én meg pont azt írtam fel a jegyzetembe, hogy erőtlen. Karaoke klubba vele, oda jó. (Magna Cum Laude – Mid nem voltam még neked?) 10/3

2. Like  (4)
Érdekes, hogy Vali állítólag a leggyengébb énekes közülük, nekem mégis az ő hangja tetszik a legjobban. Voltak hamis hangok jócskán, de ez a produkció nekem most mégis tetszett egy kicsit. (Rihanna – California King Bed) 10/6,5

3. Szabó Dávid (2)
Végre találtak egy számot ami illik a hangjához és még én is szeretem. Nem volt ez sem tökéletes, de eddig ez volt a legjobb produkciója. (Puskás Péter – Csillagok) 10/8

4. Lass Bea (6)
Na ha eddig valaki nem utálta, most a kisfilmnek köszönhetően végképp ellenszenves lett annak is. Nem tetszett a szám amit énekelt. Lehet azért mert Bea nem énekelte jól? (East – A szerelem sivataga) 10/5,5

5. Fehér Zoli (7)
Nem tetszik a hangja továbbra sem. A szám sem állt neki jól, valahogy nem kapta el a ritmust. (Bruno Mars – Marry You) 10/5

6. Antal Timi (1)
Így kell kiabálás nélkül elénekelni egy nehéz számot. Erőlködött az igaz, ettől maníros volt, de ebbe belekötni kedves mentorok nem volt fair. (Balogh Brigi – A szerelem fáj) 10/9

7. Oláh Gergő (3)
Na csak sikerült neki olyan számot választani ami nem illett a hangjához. Gratulálok Geszti. (The Script - Hall of Fame ft. will.i.am ) 10/7,5

8. Zámbó Krisztián (9)
Eltalált pár hangot. Fejlődik!? Persze így is gáz. (Luther Vandross – Dance With My Father) 10/2

9. Csobot Adél (5)
De fura volt ez a szám angolul. Nem lett tőle bulis hangulatom. (Nena – 99 Luftballons) 10/6

Ez a szép az élet tematika elég erőltetett volt. A gyötrelmes szerelmes számok nem tudom, hogy férnek bele ebbe.

Az 1 éves keresztfiam egyik kedvence Majkának a Belehalok című száma, mindig felkapja a fejét, ha ez a szám megy a tv-ben. :)) Ez a swinges feldolgozás szerintem is nagyon jól sikerült. Nálam ők nyerték az estét.
Itt megtekinthető: http://xfaktor.rtlklub.hu/video/185993


Ami a párbajt illeti, itt volt a lehetőség az egyik leggyengébb kiejtésére és a mentorok nem éltek vele. Ezt nem is értem. Ha nem is szimpatikus, de mindenképpen izgalmasabb előadó Bea mint Stone. Nem neki kellett volna kiesnie.

Egyébként meg úgyis mindegy, mert továbbra is két előadó van aki megérdemli, hogy egy ilyen műsorban szerepeljen. Még akkor is ha most nálam Dávid megelőzte Gergőt azért nem vitás összességében ki a jobb.

A képeket az RTL honlapjáról szeróztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése