2011. dec. 14.

X-Faktor 2011.12.10.

Mentorok és előadók kedvenc dalai a téma. Vagyis énekelhetett mindenki amit akart. Ahhoz képest megint nagyon gyengére sikerült a dal választás és ezáltal a műsor is.

4. Muri Enikő: Első dala a Vénusztól nem egy nagy kunszt, szerintem még én is elénekelném pedig ha tudnátok...:) Legalább színészkedhetett közben. A második dala ismét Kelly Clarkson, ja és ez Feró kedvence mi? Semmi hangulatot nem tud teremteni ez a csaj és nem is olyan jó énekes mint hiszi magát. Unom nagyon.
3. Tarány Tamás: Még életemben nem hallottam ezt a számot (Vad Futti a zenekar neve), de ez az én szegénységi bizonyítványom nyilván. Jó volt, de ahogy Ildi mondta civil volt. Az Aerosmith számban semmi különleges nem volt, látszott hogy szívesen énekli de nem nyűgözött le. Tamás is unalomba fulladt.

A két maradt versenyző közül nem tudok választani. Az első dala egyiküknek sem tetszett a második igen.
Kocsis Tibi: Bruno Mars szám nem neki való a végére azért felszívta magát. A Katona Klári dal jobb volt mint az eredeti. Szerintem ő fejlődött a legtöbbet.
Baricz Gergő: Az első dalában most nem éreztem a lendületet, a Zorán számot viszont imádtam, leszámítva a kalimpálást a kezével. Jól áll neki a színpad csak tudna egy kicsit jobban énekelni.

A párbajnál Taránynak drukkoltam, jó lett volna megint 3 fiú a döntőben.
Nos így hogy kiesett szinte biztos vagyok Muri győzelmében. A rajongó tábora most aktivizálja magát. Elég hozzá ha biztonsági kört fut.
Én a két fiúnak drukkolok, talán Kocsis több hasznát venné a győzelemnek. Ha Gergő megtanul énekelni és jó kezekbe kerül belőle lehet a jövő sztárja, számomra ez egyértelmű, tudom ezzel sokan nem értenek egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése