2012. febr. 13.

Eurovizios dalfesztivál 2012 - magyar döntő


Az első adás gagyi előadásai és technikai hibái eléggé elvették a kedvemet a műsortól, de a döntőt már figyelemmel kísértem.
Nem pazarolnék felesleges mondatokat a zsűrire és a műsorvezetőkre sem, de azért meg van a véleményem.

Az előző adásokról csak annyit jegyeznék meg, hogy Puskás Petin és talán még az Anti Fitness Club-on kívül nem sajnáltam senki kiesését sem.

Lássuk inkább a döntő résztvevőit, fellépésük sorrendjében:

Király testvérek: Untried
A rádióban játszott verzió, melyben a két iker nem szerepel ezerszer jobb. Sajnos Linda borzasztó előadó, őt inkább csak hallgatni jó. Az előző adásban egyenesen félelmetes volt az előadásuk ez most egy hajszállal jobban tetszett.
Értékelésem: 10/6 a rádiós verzió: 10/9
Gyurcsik Tibi: Back in Place
Helyes, cuki fiú jó hanggal, de ez a szám még most második hallásra is csak tök átlagos, és nem is maradt meg bennem a dallama sem
Értékelésem: 10/5
Tóth Gabi: Dont save me
Az angol verzió jobban tetszett mint a múltkori magyar. Én nagyon bírom ezt a csajt, de azért van ennél jobb száma is.
Értékelésem: 10/8
Compact Disco: Sound of our hearts
Feel the rain című számuk jobban tetszik, de ez is nagyon fülbemászó, profi szám, bár nekem ismerősnek tűnik valahonnan. Amikor először hallottam őket tényleg azt hittem, hogy külföldi banda.
Értékelésem: 10/9,5
Fábián Juli és a Zoohacker: Like a Child
Tetszik Juli hangja és kellemes a nóta is, de ez való legkevésbé az Eurovision-ra.
Értékelésem: 10/8,5
Caramel: Vertigo
Magyarul jobban tetszik ez a szám, bár egy kicsit emlékeztet Michael Jakson egyik számára. A háttérénekesek erősítése viszont gyalázatos volt.
Értékelésem: 10/9,5
Veres Mónika: This Love
Az ilyen számoktól kapok agyvérzést, valahogy mindig erőlködöm az énekesnővel, hogy kijöjjön a hang. Nem bírom a dívákat. A csúcspontja szép a számnak de amúgy egy tucat.
Értékelésem: 10/7
Heincz Gábor: Learning to let go
Igaza volt Rakoncainak ez tényleg nagyon fülbemászó dal, csak az a baj túlságosan hasonlít egy korábbi (talán dán?) győztes dalára.
10/8,5

A négy döntős közé én nem vártam a Király tesókat, de a többi korrekt. Úgy látszik megegyezik az ízlésem a nézőkkel és a zsűrivel is.
Nekem tetszik a Compact Disco, igaz tökre mindegy ki megy ki, hisz úgysem érünk el semmilyen eredményt sem politikai okokból.
Nem értem ezt a nagy felháborodást ami a különböző fórumokon elterjedt. Hogy előre lehetett tudni, hogy lemutyizták, hogy olyan jutott ki aki nem is tud énekelni vagy zenélni. (Jaj de örülnék egy 10. helynek, akkor aztán befoghatják a fikázók)
Bárki nevezhetett, szóval jövőre meg lehet mutatni. Kérdés érdemes e.

A győztes produkció: http://www.youtube.com/watch?v=bwqrTPXjc1w

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése