2014. dec. 6.

X-Faktor - 2014.11.29.

Borbély Richárd
100. X-faktor.
Ideáig minden adást megnéztem, ha másként nem ment letöltöttem és pótoltam mihamarabb. Mindig drukkoltam valakinek, élveztem a produkciókat, vagy éppen nem, de véleményem mindig volt róla. Véleményem ugyan most is van, de csak ismételni tudom magam: idén sikerült egy dögunalmas castingot összehozni az RTL-nek. Senki sem elég rossz, de egy olyan sincs aki nagyon jó lenne, de még ez sem lenne baj, ha legalább egy előadó lenne a mezőnyben aki mellett le tudnám tenni a voksom, mert valami miatt szimpatikus, vagy lenne egy valaki akit legalább utálni tudnék. De nincs. (Na jó, lehet, hogy Nagy Ricsi még megérik erre a szerepre) Egyáltalán nem mozgatnak meg bennem semmi érzelmet. Így meg nem tudok írni róluk semmit, csak amit eddig is, az meg már unalmas és közhelyes.
A 100. adást már nem is néztem, gépeztem közben és néha vetettem egy pillantást a képernyőre. Gondoltam majd pótolom valamelyik nap mielőtt írok róla egy kritikát, de nem megy. Nem megy, mert nem érdekel.
Egyedül Horányi Juli előadására kaptam fel a fejem, na az rendjén volt, mint kiderült minden dühét belevitte, hisz a pasija szakított vele. (ezen egyébként én egy csöppet sem csodálkoztam, mert volt egy riport róluk még régebben Fókuszban talán, abban a pasi testbeszéde mindent elárult a kapcsolatukról és tök egyértelműen mutatta ezt a végkifejletet, tudom ez így utólag okoskodásnak tűnhet, de nézzétek meg tényleg árulkodó)
Kiesett Borbély Ricsi, oké várható volt. Megnyeri a versenyt Tóth Andi, ha csak nem követ el addig valami ballépést.
Ennyit a 100. adástól, amiben milyen dalok voltak? Természetesen megint ezeréves számok, bár legalább nem a nyálas dalok közül válogattak.
Ha a következő adások valamelyike vált ki belőlem valami reakciót akkor természetesen beszámolok róla, de ha nem, akkor majd csak a végén lesz egy összefoglaló bejegyzés. Bocs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése