2011. okt. 30.

X-Faktor 2011.10.29.


Nóri és az ő frizurája. Igen. Erről muszáj legalább említés szintjén megemlékezni, na meg egy kép erejéig. Íme a magyar Grace Jones.
Jobban tetszett a rock nap mint a múltkori. Számomra senki nem emelkedett ki a mezőnyből, és még a legutolsó is csak kevéssel maradt le a középmezőnytől.
1-6-ig helyezetteket újra kellett néznem, mert nem tudtam eldönteni a helyezéseket. Újranézés után a következő a sorrendem:

10. Bagosi Alexa: nagyon kedvelem őt szeretem a hangját, de most nem volt jó. Bizonytalan volt az ének és összességében is csak a kellemes szó jutott eszembe az előadása után, ami egy rock számnál nem elég.
Tőle többet várok el.
09. Ikrek: tőlük viszont még ennyit sem vártam, úgyhogy pozitív meglepit okoztak az előadásukkal. Cukkandroll stílusukkal most először szimpik is voltak. Ebben a mezőnyben azonban még így is kilógtak.
08. Apolló 23: bulis volt, de nem jó.
07. Rocktenors: Mintha egy musical-be rockbetét lett volna. Paródia. De legalább jól énekeltek.
06. Kocsis Tibor: Imádom ezt a RHCP számot, talán ezért nagyok is voltak az elvárásaim. Szerintem modoros volt Tibi és műanyag az előadás.
05. Baricz Gergő: igazi showman volt ismét, de nagyon furán énekelt.
04. Kováts Vera: kicsit egysíkú volt de jó.

03. Lil C: nem hittem hogy nálam valaha is dobogós lehet, de most levett a lábamról (és nem az amúgy tényleg szexi kockahasával). Szuper előadás volt csillagos 5-ös, még mindig azon sajnálkozom hogy miért nem jobb a hangszíne.
02. Tarány Tamás: imádom a hangját, de az eleje nem volt tökéletes és jobb számot is választhatott volna.
01. Muri Enikő: na ezt sem gondoltam volna, hogy őt én valaha is kihozom elsőnek. Még mindig nem szimpi a csaj, viszont most nagyon szép volt és végre az előadása is felszabadult  és élvezetes volt, annak ellenére hogy az eleje nem tetszett.

Janicsák Veca nem tetszett, olyan volt mint egy izgulós mostani X-faktoros. A száma kellemes de semmi extra.
A párbaj korrekt volt. Ikrek tényleg jók voltak önmagukhoz képest. Ami a Rocktenors-t illeti nekem annyira nem tetszett ez a Queen szám, talán azért mert annyira hallom magamban az eredetit és annál jobb senki sem lehet.
Valóban a lányok voltak ebben a mezőnyben a legrosszabbak ideje volt búcsút venni tőlük.

A győztes produkció:

http://xfaktor.rtlklub.hu/video/146675

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése