2011. okt. 17.

Sorozat-ajánló 1.rész (Journeyman + V Visitors)

Sorozatfüggőségem oka egyértelműen a 24 című sorozat. A 8 évadot megélt Jack Bauer kalandjai évekig nyújtottak nekem kellemes kikapcsolódást.
Amikor évekkel ezelőtt elkezdtem  még csak három évad ment le az amerikai tv-ben. Akkoriban terjedtek el igazán a torrentek és tanultam meg én is kezelni. Akkor ismerkedtem meg a darálás fogalmával és hála a Sorozatjunkie-nak a többi tv-s fogalommal.
Volt olyan hétvége, hogy 5-6 részt is lenyomtunk a tesómmal egy nap, aztán várhattuk a következő évad amerikai premierjét. A hétről hétre netről töltés magyar felirattal életem része lett. TV-ben nem nézek sorozatokat vagy csak olyat amiből nem baj ha kimarad egy egy rész.
Az amerikai premiert követően az igazán népszerű sorozatok magyar felirata is megvan 1-2 napon belül. Kedvem és időm szerint én döntöm el mikor nézem meg. Engem nem zavar a felirat sőt annyira megszoktam, hogy pl. a szinkronizált sorozatokat már nem is szeretem.
Az évek során rengeteg olyan sorozatot láttam amit a magyar tv-k be sem mutattak vagy csak a nem mindenki által fogott csatornák sugározták gyakran 11 óra után.
Ezekből ajánlanék párat:

Journeyman:
Sztori: Egy San Fransisco-i  újságíró megmagyarázhatatlan módon “elkezd” utazni az időben, ahol mások problémáit oldja meg, amelyek a “mára” is kihatással lehetnek. Az utazás okozta eltűnések miatt munkahelyi és magánéletében is nehézségekkel kell szembenéznie, s a helyzetet bonyolítja, hogy a múltban rálel rég eltűntnek hitt egykori szerelmére is aki szintén időutazó.
Sajnos mindössze 13 rész készült, mert az amcsiknál nem volt jó a nézettsége. Viszonylag lezárták a végét.
Tudomásom szerint egy magyar tv sem adta le, így magyar címmel sem szolgálhatok.
Szereplők: Kevin McKidd (Grace klinika) Moon Bloodgood (Falling Skies)

V -Visitors
Ez egy feldolgozás vagyis remake. Az eredeti egy 80-as évekbeli sorozat volt, amit 2009-ben újraélesztettek.
Sztori: A Föld több nagyvárosa felett idegen űrhajók jelennek meg. Az idegenek emberszerűek és állítják hogy békés szándékkal jöttek megnyerve ezzel sok millió embert. Egy igazi sci-fi rajongó persze nem hisz nekik. És milyen jól teszi.
Két évad összesen 22 rész készült mielőtt ezt a sorozatot is "lelőtték".
Szereplők: Elizabeth Mitchell (Lost) Joel Gretsh (4400) Morena Baccarin (Firefly)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése