2011. okt. 23.

X-Faktor 2011.10.22.


Újabb szombat este, ezúttal szerelemes dalokkal. Már vizionáltam a sok Mariah Carey és Toni Braxton slágert, de szerencsére nem jött be. Ennek ellenére nem sikerült túl jól az este, mindenki visszafogott volt, hiányzott a lendület az előadásokból, mintha megnyugodtak volna az előző szombat után. Azt hiszem mindent elmond, hogy nálam az estét Tóth Gabi nyerte.
Nóri poénjai szánalmasak voltak a Leona Lewis bejelentkezés nevetséges.

 Listám nem szimpátia alapján, hanem azt estén nyújtott alakítás szerint a következő:

11. Demes Tamás: Malek mondta meg a frankót, darabos volt az előadás rengeteg hamis hanggal. Dalválasztás nem volt jó. Nem értem miért kell női előadókat énekelni ezzel a hangszínnel.
10. Ikrek: Eddig ez volt a legjobb előadásuk, de ez is csak egy hármas alá volt. A nem fogszabályzós iker szerintem jobban énekel.
09. Lil-C: az ugribugri macskajancsi (Ildi mondta) Továbbra sincs hang a jó előadásmód mögött.
08. Baricz Gergő: Nem vettem észre hogy hamis lett volna, de mégsem tetszett, nem volt jó ez a dal neki.
 Különösen nagy csalódás volt nekem a múltkori show-ja után.
07. Rocktenors: Feró jól mondta a vége már jó volt, szerintem túlénekelték.
06. Muri Enikő: A mentorok szerint visszafogott volt, szerintem egyszerűen unalmas.
05. Kováts Vera: Jobban énekelt mint a múltkor, de a közepére kipukkant. Elég pocsék számot kapott.
04. Apolló 23.: Kicsit langyi előadás volt, de korrekt. Rap-et pont nem ettől a sráctól vártam.

A dobogósok:
03. Tarány Tamás: Nagyon jó a hangja továbbra is, tetszett, hogy magára alakította a dalt, de belőle is hiányzott a lendület.
02. Bagosi Alexa: Na ő nem volt visszafogott és ha a lába nem hátráltatja szuper is lehetett volna. Malek és Geszti hülyék. pont.
01. Kocsis Tibi: Nem volt tökéletes de most ő volt a legjobb.

Végre azok párbajoztak akik megérdemelték, mindkét előadás tetszett, szerintem Demesben több a lehetőség csak nem jó mentort kapott.

A nálam nyertes produkció:

http://xfaktor.org/x-faktor-videok/x-faktor-2011-2-elo-adas-kocsis-tibor/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése