2013. okt. 20.

X-FAKTOR 2013.10.19-20.

Heti tematika: világ körüli turné. Lefordítva: válasszon mindenki amit csak akar.
Nem akarok kukacoskodni, hisz ezek a fiatalok sokkal tehetségesebbek mint az előző széria résztvevői. De. Talán velem van a baj, de úgy éreztem, hogy szinte minden versenyző kapott valami nyugtatót, ami annyira leszedálta őket, hogy csak kb. 70%-os teljesítményre futotta. Eléggé egysíkú és lapos lett a műsor. Én többször is unatkoztam. :( A mentorok legalább összecsaptak egy kicsit, szolgáltatva egy kis műsort.
Lilu legalább 10 kilót fogyott az előző adás óta, vagy ami valószínűbb ez a ruha jobb találat volt.

Lássuk a nálam elért helyezéseket:
11. Eckert Anikó 5/0.5
Stooshe-Black Heart
Volt szerencsém másodszor is meghallgatni vasárnap. Rémesebb volt, mint először. Hamis és unalmas ez a két dolog ebben a műsorban megbocsáthatatlan.
10. Tóth Marci 5/1
Taylor Swift-I Knew You Were Trouble
Jobb volt, mint az előző héten. Azt láttam rajta, hogy jobban élvezi a show-t. Viszont kellett vagy fél perc mire felismertem a számot, pedig elég sokat hallottam az eredetijét.
09. Fat Phoenix 5/1,5
Army Of Lovers-Crucified
Sajnos csak a nagy erőlködést látom rajtuk. Egy fokkal jobban tetszett mint a múltkor, vagy legalábbis most nem idegesített annyira.
08. Bozsek Márk 5/2
Bruno Mars- The Lazy Song
Jobban illett hozzá ez a dal, visszakapta a gitárt is, mégsem volt átütő. Ahogy Alföldi is mondta: egysíkú volt.
07. Péterffy Lili 5/2
Melanie Finona-Monday Morning
Fél gőzzel nyomta, de még így is jobban színpadra termettebb, mint Anikó. Jobban erőltetném nála a tinilány számokat. Belőle nem kellene nőt faragni még.
06. Batánovics Lili 5/2,5
Etta James (Christina Aguilera)-Somethings Got a Hold On Me
Na én ezt is untam egy kicsit. Pedig jól énekel, aranyos, szimpatikus lány. Jól áll neki a színpad. Valami miatt kevés volt.
05. Csordás Ákos 5/2,5
Patrick Swayze-She's Like The Wind
Nagyon szép volt, de nem hatott meg. És ez baj. Pedig mekkora kedvenc volt nálam ez a szám.
04. Danics Dóra 5/3
Amy Winehouse-Valerie
Olyan jó lenne ha nem mindig ugyanazt hallanám tőle. Azt hiszem engem egy kicsit idegesít a hangszíne. Most azért jobban tetszett, mint a múlt héten.

03. Szabó Ádám: 5/3,5
LGT-Álomarcú lány
Olyan fura hangszíne van. Mintha minden alkalommal más srác énekelne. Az elején jól kezdett, de nem tudta fokozni, nem volt íve az előadásának.
02. Krasznai Tünde 5/4
Vaya Con Dios-Don't Cry For Loui
Bevallom azt gondoltam, hogy a múltheti előadása megismételhetetlen lesz és nálam sem fog többé bekerülni az első háromba. Tévedtem. Érdekes, stílusos, egyedi előadás volt ez is. Ő olyan akire oda kell figyelni.

01. Bytheway 5/4,5
Pitch Perfect-Cup Song (remix)
Ötletes és jól előadott produkció volt. (még akkor is ha nem eredeti) Nekem is az tetszik bennük, mint Alföldinek, hogy nem elégszenek meg a szépfiú zenekarok repertoárjával és keresik a kihívásokat. Eddig kettőből kettő. (na ezt sem gondoltam volna)


Folytatás ma este, itt a blogon meg hétfőn.

Képek forrása: http://xfaktor.rtlklub.hu/galeria

UPDATE
Vasárnap történtek:
A közös dalról és az Anima fellépéséről inkább nem ejtenék szót. Felesleges az egész sms tarhálás, aki akar szavazni az úgyis megteszi.
Nem lepődtem meg a párbajozókon. És bár mindketten jók voltak a saját dalukkal, azért Marci kiesése várható volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése