2012. márc. 5.

Összefoglaló - 2012. február

Annak ellenére, hogy a február a legrövidebb hónap, azért termékeny időszak volt ez számomra. Lássuk, hogy miért:

Elolvasott könyvek: 6.db
Simone Elkeles: Tökéletes kémia  http://ananiila.blogspot.com/2012/02/simone-elkeles-perfecht-chemistry.html
Sokakkal ellentétben nekem nem jött be.

Laurell K. Hamilton: Flirt / Sajnos nem tudok angolul, így ezt a magyarul még meg nem jelent könyvet rajongói fordításban olvastam és így nem is értékelném részletesen. Anita Blake sorozat 18. része, egy rövidebb novella.  5/3,5

Fehér Klára: Bezzeg az én időmben / Kedvencem született, a véleményem itt olvasható: http://ananiila.blogspot.com/2012/02/feher-klara-bezzeg-az-en-idomben.html

Jodi Picoult: A nővérem húga / Egy komolyabb hangvételű olvasmány http://ananiila.blogspot.com/2012/02/jodi-picoult-noverem-huga.html

Jane Austen: Lady Susan / Nem írtam róla értékelést, maradjuk annyiban, hogy nem a legjobb Austen mű, de egy szabad délutánra be lehet vállalni annak aki szereti a Büszkeség és balítéletet és társait. 5/4

Nalini Singh: Angyaltánc / Ez egy sorozat 3. része, nem igazán jött be nekem, így nem is írnék róla részletesen  5/2

Sorozatok:
Nem kezdtem bele új sorozatba, csak folytattam a szokásosakat. Vampire Diaries, Criminal Minds és Alcatraz, mindegyik a szokásos színvonalat hozta.

Filmek: összesen csak 2.
Cowboys and Aliens 5/2,5 nem volt maradandó élmény.
És voltam moziban a Szingli fejvadászon, sajnos nem túl emlékezetes film, inkább a könyvet ajánlom helyette. 5/2,5

TV:
Nem volt erős a februári tv-s felhozatal. A Dal döntőjéről írtam bejegyzést, és elkezdtem nézni a Megasztárt, ha jó lesz lehet, hogy később írok róla heti posztot. A zsűrivel elégedett vagyok eddig, bár Bocskort nem bírom, a válogatás jó volt, nem hiányzott a sok idióta. 5/3,5
Figyelemmel kísértem a VV döntőjét, igaz csak háttérműsorként. Ahhoz képest, hogy milyen lázban voltam még az elején teljesen átment nálam érdektelenbe a műsor. Senkit nem szerettem meg és így nem is érdekelt ki nyeri, egy hangyányival jobban örültem Attilának, mintha a tuja nyert volna.


A blogra februárban 759-en kattintottak, ez kétszer több mint a januári!!! Argentínából és Új-Zélandról is volt látogató :)
10 bejegyzés született.
A legnépszerűbbek ebben a hónapban a Vámpírnaplókról szóló írásom és a Szent Johanna gimi 2. részéről írt bejegyzésem, ami külön érdekes, mert ez a részt húztam le a legjobban. (na annyira azért nem)

A legjobb keresőszavak:
kocsis kések - Mi van????
helyes pasik - Hol vannak? én is én is....
Fekete tőr testvériség film - azt én is szeretném látni!!!
ki volt Caramel háttérénekese a dal-ban - ez nagyon érdekelhetett egyes embereket mert többféleképpen is rákérdeztek, igaz ezen a blogon hiába :(

Na és akkor a Szent Johanna gimivel kapcsolatosak:
Arnold inkább mint Cortez - na ezzel egyetértek!!!
leiner laura remek! - az bizony és kiérdemli, hogy nagy betűvel írd a nevét :)
Cortez hasonmások - Én is látni akarom!!!

Februárról ennyit, várjuk együtt a tavaszt! Saját kép a  Jeli arborétumban készült tavaly. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése