2012. aug. 6.

Játék könyves bloggereknek

Terjed egy játék és hozzá kapcsolódóan egy díj a könyves bloggerek körében. Most én is megkaptam Anaria - nak köszönhetően.

A lényege:
1. 11. dolgot kell elárulni magamról
2. A jelölő kérdéseire is válaszolni kell
3. 11 embert megjelölni és
4. 11 kérdést feltenni nekik.

Én a két utolsó pontot hanyagolnám, de az első kettőt megpróbálom.

11. dolog magamról:

1.  Most félhosszú vörös hajam van, de évekig az eredeti barnában szőke csíkokkal és rövid hajjal léteztem.
2.  Imádom a munkahelyem és többnyire a munkám is.
3.  Szeretem a sportokat. Az ágyamon fekve tv-ben nézni. :) És igen még a focit is, főleg az angol bajnokságot.
4.  Imádok enni, egyáltalán nem vagyok válogatós.
5.  Még soha nem csípett meg méh és talán ezért is, de rettegek tőlük.
6.  Kedvenc város ahol már jártam: Velence, ahol még nem: London
7.  Kedvenc állatom: zsiráf
8.  Több, mint 30 évesen tök depressziós lettem mikor vége lett a Harry Potter-nek a 7. résszel.
9.  Utálom a nyarat, utálok strandolni.
10. Nő létemre szeretem a sci-fi-t.
11. Szerintem a legszebb férfi a filmvásznon Jared Leto az Alexander című filmben. Hosszú hajjal a világító kék szemeivel, tökéletes testtel nagyon tetszett. Egyébként nem vagyok JL fan, kizárólag ebben a filmben tetszik.(oké ezt azóta átértékeltem, nemcsak ebben a filmben tetszik :)))


Anaria kérdései:

1. Kisgyerekként mi volt a legnagyobb álmod?
Természetesen halivúdi filmsztár szerettem volna lenni. Ki nem?

2. Mit szeretsz a legjobban az olvasásban?
Elutazni olyan helyekre amik többnyire nem is léteznek (ezért is szeretem legjobban a sci-fit és fantasyt) és beleképzelni magam a főhősnő helyébe, általa megélni több 1000 kalandot, jobbnál jobb pasik oldalán.

3. Ha bárhol máshol élhetnél kerek e világon, akkor hol élnél?
Nyáron mindenképpen valami északi országban ahol nem emelkedik az átlaghőmérséklet 20 fok fölé. Mondjuk Skócia.(nem, nem zavar az eső)  Télen mediterrán országban ahol nem megy a hőmérséklet 15 fok alá. Tavasszal és ősszel maradnék itthon.

4. Babonás vagy? És ha igen milyen babonáid vannak.
Nem igazán, de azért valamilyen szinten hatnak rám bizonyos babonák. Pl. ha ajtó becsapás után vissza kell mennem a lakásba valamiért akkor leülök 2 másodpercre. A fekete macskákat sem szeretem ha átmennek előttem, de nem szoktam megfordulni csak egy kis rossz érzésem van a dologtól. Péntek 13 egyáltalán nem érdekel. És persze megfogom a gombot ha látok kéményseprőt. De egyikből sem csinálok létkérdést.

5. Mi volt a legviccesebb dolog amit valaha láttál? 
Van egy 8 hónapos keresztfiam, na ő minden nap tud olyat amin szétröhögöm magam. Legjobban a hisztijét bírom. Ökölbe szorított kéz, vörös eltorzult fej, ez eddig nem vicces, de mindehhez valami elképesztően fura hanghatás társul. Remélem egyszer fel tudom venni videóra, de (szerencsére) nem adja elő túl sokszor (pedig szoktam provokálni). (Bocs húgi).

6. Szerinted ki a legsármosabb fiktív férfi karakter? (lehet könyves és filmes is)
Ez a legnehezebb kérdés. Ha azt kérdezed ki a kedvencem végtelen sok karaktert fel tudnék sorolni, de azok közt nem igazán van sármos pasi. (Tyrion, Piton, Zsadist stb)
Na jó, ha sármos akkor talán Jean Claude, (Anita Blake) akit a filmvásznon játszhatna Anaria kedvenc pasija, neki úgyis testhez álló lenne egy újabb vámpír szerep, de persze hosszú fekete hajjal. (Ian Somerhalder)

7. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
Ősz, akkor elfogadható számomra a hőmérséklet és akkor legszebb a természet. (szeptember-október)

8. Fekete vagy fehér?
Csakis színes. Pl. fehér ruhát soha nem vennék fel. (nincs is, még egy pólóm sem). 

9. Mi a kedvenc zenei albumod?
Ebből a szempontból nem vagyok igazi zenerajongó. Szinte csak rádióból hallgatok zenét. Néha nézek zene tv-t. A válogatás albumokat szeretem talán. pl. Tankcsapda: Legjobb mérgek.

10. Van olyan könyv amit a környezetedben mindenki imád, de téged a hideg ráz tőle? Melyik ez a könyv?
Nincs, de attól mindig elképedek ha valaki kedvencnek jelöli a moly-on Szurovecz Kitti Gyémántfiúját. (én nem bírtam elolvasni)

11. Ki a kedvenc sportolód, most itt az olimpián?
Minden magyar kedvenc. De leginkább Iváncsik Gergő, mivel ő győri és pici korában mindig ugyanazon a strandon főttünk, akkor még az apukája volt a sztár.
A külföldiek közül Thomas Daley a kedvencem, ő egy mindössze 18 éves műugró, neki van a legnagyobb esélye, megszorítani a kínaiakat, mert egyébként mű- és toronyugrásban mindig kínai nyer. (kb. 14 volt mikor először láttam azóta drukkolok neki)
Ez a sportág nekem a guilty pleasure az olimpián.

Ennyi. Köszönöm a lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése