2013. dec. 3.

X-FAKTOR 2013.11.30-12.01. - 8. ÉLŐSHOW

Ha buli éjszakája a mottó, akkor miért nem csendült fel a Csavard fel a szőnyeget? Na jó csak vicceltem.
De azért volt egy-két olyan szám amire elég nehéz volt ráhúzni ezt a tematikát.

Nem tetszett:
Csordás Ákos 5/2
Daft Punk – Get Lucky (Halestorm cover)
Lehet, hogy a dal miatt, de nem tetszett. Valami nem működött. A viccesebb Ákost jobban bírom.
Danics Dóra 5/2
Katy Perry – Firework
Eleve utálom ezt a számot, és szerintem Dóra sem szerette. Én úgy láttam rajta, hogy nem élvezte. (bár mást mondott) A mentorok, kivéve Alföldit nem tudom mit hallottak, de ez nem volt jól elénekelve. A ruhája borzalmas volt!
Danics Dóra 5/2,5
Cserháti Zsuzsa – Egy elfelejtett dal
Nem volt kellemes hallgatni.
Krasznai Tünde 5/2
Európa Kiadó – Popzene
A ruhája borzasztó! Ez volt eddig a legrosszabb dalválasztás. Olyan szint hozott ki a hangjában ami fülsértő.

Szódával elmegy:
Krasznai Tünde 5/3
Madonna – Express Yourself
Lehet, hogy ráuntam Tündére? Jól énekelt, de mégsem tetszett.
Csordás Ákos 5/3
Bonanza Banzai – Induljon a banzáj!
Karaoke. Igaz a jobbik fajta. Nem volt benne erő.
Szabó Ádám 5/3
Depeche Mode – Personal Jesus (Marilyn Manson cover)
Furcsa volt és meglepő. Csak úgy mint Bence kérdései Ádámhoz. :)))
Szabó Ádám 5/3,5
Magna Cum Laude - Pálinkadal
Jól érezték, hogy be kell dobni mónikát. Csak épp nem mentek vele semmire.
Bytheway: 5/3,5
Christina Aguilera, Li’l Kim, Mya, Pink – Lady Marmalade
Meglepő dalválasztás. Különleges előadás, de csak nyomokban volt igazán jó.

Tetszett: -

Nagyon tetszett:
Bytheway 5/5
LGT – Embertelen dal
Szuper volt, talán még a múltkori R-Go számnál is jobb.

Zsédáról nem tudok mit mondani, mert mikor beharangozták már kapcsoltam is el a tv-t.

A vasárnap elejéről is lemaradtam (közös dal, Kocsis). A párbaj borítékolható volt, bár azt gondoltam Szabót megmenti a pálinkadal. Danicsnak kellett volna párbajoznia, és nem azért mert nem bírom a hangját, hanem mert rossz volt és ráfér már egy kis megpróbáltatás. Túl egyenes volt eddig az útja ahhoz képest, hogy nem jobb, mint a többiek.
Mindkét fiú előadása tetszett, de Ákos továbbjutása nem volt kérdés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése