2013. dec. 15.

X-FAKTOR 2013.12.14. - DÖNTŐ ELSŐ FELVONÁS

Egy vallomás: Az első két szériában nem valakinek, hanem valaki ellen drukkoltam. És jól csináltam, mert egyikben sem nyert a számomra rendkívül unszimpatikus versenyző. (Nikolas és Muri) A harmadikban első pillanattól Oláh Gergőnek szurkoltam, bár véleményem szerint aki nem így tett annak semmi érzéke a zenéhez és az ilyen jellegű műsorokhoz. Most viszont eléggé bajban vagyok. Mindhárom döntős vitathatatlanul érdemes arra, hogy a legjobb háromban legyen. De, mindannyiukkal kapcsolatban van egy kis bajom.
A Bytheway már egyszer kiesett. Tünde múltja nem lehet példakép a fiatalságnak. Dóra fülsértő rikácsolása pedig egyszerűen borzasztó tud lenni.
A szombati műsor egyébként nem tetszett. Véleményem szerint nagyon rossz dalválasztások voltak.

Elsőkör:
Krasznai Tünde 5/3
Alicia Keys - Empire state of mind (Part II)
Vele valahogy nem érzek késztetést, hogy együtt erőlködjek. Még ha nem is mindig tiszta a hangja legalább gördülékeny, nem erőltetett. Ezt a dalt továbbra sem szeretem, ettől elvonatkoztatni nem tudok.
Bytheway 5/2
Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker
Nem tetszett. Nem döntőbe való dal. (tudom, muszáj volt ezt énekelniük).
Danics Dóra 5/4
Rebecca Ferguson - Glitter & Gold
Játékos és könnyed előadás volt, ha mindig ilyen lenne semmi kifogásom nem lenne ellene.

Másodikkör:
Krasznai Tünde 5/4
Siénad O'Connor - Nothing compares to you
Egyedi volt és különleges igazi krasznais előadás. De még mindig nem tökéletes.
Bytheway 5/3
ABBA - The winner takes it all
Nos én ettől sem voltam elájulva, de jobb volt mint az előző daluk.
Danics Dóra 5/0
Rúzsa Magdi - Nekem nem szabad 
Féltávnál agyvérzést kaptam. Iszonyú volt! Ez tömény rikácsolás volt nem ének! Szerintem Tóth Gabi is ettől kapott sokkot, nem a fiúkon merengett.

Harmadikkör:
Krasznai Tünde & Takács Nikolas 5/4
Leonard Cohen - Hallelujah (Alexandra Burke Cover)
Megjött Mr Modoros, de még neki sem sikerült elrontani az előadást. Pedig ez megint egy olyan dal amivel engem ki lehetne kergetni a világból.
Ja és ez a harmadik lassú szám volt az estén Tündétől, pedig neki jól álltak a mozgalmasabb számok is.
Bytheway & Bozsek Márk 5/3
Bozsek Márk - Bless that body
Volt lendülete az előadásnak, de nekem kicsit zavaros volt. Értem a koncepciót, de akkor is megérdemeltek volna egy erősebb duettpartnert a fiúk és egy jobb dalt. Három közepes dalt sikerült beválasztani a srácoknak, pedig sok emlékezetes pillanatuk volt.
Danics Dóra & Dés László 5/4
Udvaros Dorottya - Hóesés
Tetszett, mert nem volt rikácsolás, és ez a dal gyönyörűen különleges. Volt hangulata, bár bevallom én elkalandoztam közben. Ezért nem kap maximális pontot. De az egész estén ez az előadás volt az egyetlen amit újra meghallgattam.

Az este végeredménye:
Krasznai Tünde: 15/11
Bytheway: 15/8
Danics Dóra: 15/8

Kicsit aggódtam a fiúkért, de így hogy ők és Danics jutott a döntőbe, legalább nem kérdés kinek is drukkolok.

Hajrá Bytheway! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése