2012. nov. 25.

X - Faktor 2012.11.24.

Helyreállt a világ rendje? Megtörtént. Kiesett. Fellélegezhetnek az RTL-nél azt hiszem. (meg mi nézők is) Mert így még van némi hitele a műsornak.
Én annyira nem voltam elájulva mint a zsűri, különösen a tegnapi Voice-al összehasonlítva maradtak alul az X-Faktoros fellépők. Nem volt nagyon rossz, de igazán kiemelkedő produkció sem.
Lássuk az értékelésem. Zárójelben a nálam elért helyezések.

1. Stone (4)
Nem a szokásos produkciót hozta. (Beatrice: Pancsoló kislány) Ezen legalább lehetett röhögni. Nekem tulajdonképpen tetszett. És ha még a hangjával is játszott volna akkor egész jó is lehetett volna. 10/6

2. Csobot Adél (5)
Annyira untam, hogy egyszer csak azt vettem észre hogy teljesen elkalandoztam és nem figyelek oda. (Spice Girls: Mama) 10/5

3. Oláh Gergő (1)
Az első fél percben azt gondoltam, na kész vége. Csúszkált a hangja ide-oda, de aztán nagyon szépen felszívta magát és  remek lett a közepétől. Különleges feldolgozás volt, de nekem nagyon bejött. (Piramis: Szállj fel magasra) 10/9

4. Zámbó Krisztián (6)
Önmagához képest hallgatható volt, de azért még egyszer nem szeretném. (Blue feat. Elton John: Sorry Seems To Be The Hardest Word) 10/4

5. Antal Timi (2)
Kicsit túlkiabálta ezt a számot. Tudjuk, hogy tud énekelni nem kell minden dalban megmutatni. Viszont a mozgás és az előadás tetszett. (Jessie J: Domino) 10/7

6. Szabó Dávid (3)
Tisztes iparosmunka. Nekem nem volt meg a varázs, márpedig ez az unalmas szám csak akkor jó ha tökéletes az ének.  (Bryan Adams: Everything I Do, I Do It For You) 10/7

Közös produkcióknál jók lettek a párosítások és szerintem mindenki kivétel nélkül jobban énekelt mint a szóló számokban.

1. Timi &  Dávid (2)
Úgy vettem észre, hogy mindketten fejlődtek. Timi jobb előadó lett, felszabadultabb a színpadon. Dávid viszont aki eddig is jó előadó volt mintha fejlődött volna énekben. (Maroon 5 feat. Christina Aguilera: Moves Like Jagger) 10/8

2. Stone & Krisztián (3)
Stone határozottan jön fel nálam. Azok a részek amiket ő énekelt tetszettek. (Roy& Ádám és Pély Barna: Feketén a hófehér) 10/6

3. Adél & Gergő (1)
Mindketten színpadra valók. Jó előadás volt, de nem 10 pontos. (Michael Jackson feat. Britney Spears: The Way You Make Me Feel) 10/8,5

A sztárfellépő a tavalyi kedvencem Baricz Gergő volt. Ez a feldolgozása ennek a számnak sokkal inkább bejött, mint az amiből a videó készült. Jó vagy Gergő csak így tovább!

És aztán következett az amire bevallom én nem számítottam, azt gondoltam a Jimmy rajongók még viszik tovább Zámbót. Stone tetszett a párbajban, egy piros pont neki, hogy van saját dala. És nem is rossz. Látszik, hogy Krisztián gyerekkora óta gyakorolja ezt a számot, de még így sem volt tökéletes. No comment.

A show után továbbkapcsoltam a Cool-ra és kb. 10 percig néztem. Ez alatt az sms-falról megtudtam, hogy:
- szeretünk, imádunk KRISZTIÁN, VÉGIG TE VOLTÁL A LEGJOBB apád büszke lenne rád. Stone-nál ezerszer jobb vagy.
- A mentoroknak nincs fülük, mert Antal Timi volt a leghamisabb a szólókban.
- Adél a leggázabb előadó már rég ki kellett volna esnie.
- Dávid egy ripacs.
Azt már nem hallottam Gergő ellen mit hoztak fel a Krisztián (Jimmy?) fanok, mert kinyomtam a tv-t. Én sem bírok mindent elviselni!

A képek az Rtl honlapjáról valók, ott megnézhetők a fellépések is. http://xfaktor.rtlklub.hu/fooldal





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése