2011. nov. 6.

X-Faktor 2011.11.05.

Az gondoltam, hogy a feldolgozások azt jelentik, hogy az előadók dolgoznak fel egy számot nem pedig azt hogy eleve már a feldolgozást éneklik. Na mindegy. Összességében sokkal jobb volt ez az adás mint az előzőek. Szinte mindenki sokkal jobban teljesített mint múltkor és sok egész különleges produkciót is láthattunk.

Az én listám most így alakult:

09. Kováts Vera: Ez volt eddig a  legrosszabb produkciója. Nem volt sodrása, lendülete, mintha nem érezte volna jól magát. Csak testileg volt a színpadon.
08. Kocsis Tibor: Unalmas volt és nem is énekelt jól.
07. Rocktenors: Ez volt az este során számomra a legfurább feldolgozás (A-ha szám). Jól énekeltek de nem állt össze egésszé ahogy Ildi mondta kotyvasz-saláta volt az egész. 
06. Muri Enikő: a stylist-nak egy nagy taslit, borzalmas volt az a cucc. Jól énekelt de semmi varázsa nem volt megint.
05. Lil-C: Ahogy Miki mondta összeszedett és elegáns produkció volt. Ismét bebizonyította hogy mekkora showman. Ez a hangszín fényévekkel jobb.
04. Baricz Gergő: Előadás 5-ös ének csak 3,5. a gitáros nyitás jobban tetszett. De legalább poénos volt.

A dobogósok ezúttal:
3.Tarány Tamás: a táncbetétje megmosolyogtató volt, egyébként azt csinálta amihez ért, de ahhoz nagyon.
2. Apolló 23: nem szeretem ezt a számot (Rihanna) de ebben a feldolgozásban nagyon tetszett, nagyon jól állt nekik ez a stílus. Az angoljuk viszont pocsék.
1. Bagosi Alexa: ismertem ennek a számnak a feldolgozását így nem ért meglepetésként. Ez az amikor rá talál a dal az előadóra. Ennek volt varázsa. Így lett nálam a múltkori utolsóból most első.


A párbaj ismét nagy drámát hozott, nagyon meglepődtem az Apolló 23 kiesésén. Szerintem irtó jók voltak és bennük több lehetőséget is látok mint a másik csapatban. Nos én nem szavaztam így reklamálnom sem jogos.

A négy döntő után még mindig nincs kedvencem a listáim alapján Tarány Tamás az aki számora egyenletes teljesítményt nyújt de vajon igazi sztár lehet belőle?

A nyertes produkció: http://xfaktor.rtlklub.hu/video/147533

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése