2012. okt. 28.

X-Faktor - 2012.10.27.

Ha Nóri ezzel a nyitással azt akarta elérni, hogy leszálljanak a témáról miszerint terhes, szerintem inkább az ellenkezőjét érte el. Nálam legalábbis. Nem lehet nem észrevenni, hogy hétről hétre asszonyosabb lesz. Mindegy ez az ő dolga és a show nem is róla szól.
A múltheti borzalmas adás után kíváncsisággal de ugyanakkor félelemmel vártam mit tesznek majd a versenyzők a Bond számokkal. Még jó hogy könnyítésül megkapták azt, hogy csak az előadó legyen Bond zenész, de tőle bármelyik számot választhatják.
Lássuk az előadásokat. Zárójelben a nálam elért helyezés.

1. Zámbó Krisztián (10)
Pont olyan számot választott amit mindenki ismer, (Tina Turner – Goldeneye) ezt csak olyan énekelhette volna el aki tökéletesen tudja. Nos Krisztiánnak nagyon nem sikerült, az eleje több mint kínos volt és igaz hogy a végére óriási erőlködéssel de sikerült valamennyit javítania de ez is pokoli kevés ide.10/2

2. Csobot Adél (2)
Jól állt neki a szám és szinte tökéletesen elő is adta. Nekem tetszett. Tök jó volt. (Madonna – Hanky Panky) 10/9

3. Lass Bea (5)
Úgy látszik azon kevés emberhez tartozom akinek tetszik Bea alternatív színháza. Drámai előadás volt egy nagyon jó számmal.  Csak egy picit énekelne jobban és ne nyavalyogna annyit máris sokkal jobb lenne és szimpatikusabb az embereknek. A hajával kezdhetnének valamit, mert az szörnyű. (Nancy Sinatra – Bang-Bang (Cher Cover) 10/7

4. Fehér Zoltán (7)
Nekem annyira nem tetszett, mintha az elején nem jöttek volna ki a felső hangok, de lehet hogy csak  a fura hangszíne miatt érzem így.  (Gladys Knight – License To Kill) 10/6

5. Spirit (6)
Én jól szórakoztam az előadásukon annak ellenére, hogy nem volt tökéletes. Nagyon szimpatikusak de még össze kell szokniuk. ( Soft Cell – Tainted Love) 10/6

6. Szabó Dávid (8)
Már megint Robbie szám ne már!!!(Robbie Williams – Millennium) nem áll jól a hangszínéhez, nem is volt jó. Jó előadó, jól néz ki mégsem áll össze valahogy, ráadásul most még hamis is volt. És a mai estén ő volt az egyetlen akit untam is. 10/5

7. Stone (9)
Malek arca mindent elmondott. :))) Megtörtént amitől tartottam, megerőszakolt egy angol szöveget. (Chris Cornell – You My Name) 10/2

8. Oláh Gegő (1)
Szerintem 1 nap gyakorlás kellett volna még és akkor megszületett volna a nálam 10 pontot érő produkció. Adják neki most oda az első helyet és kész. Nem tudnak neki rossz számot választani v. egyszerűen mindenben jó? (Tom Jones – If I Only Knew) 10/9,8

9. Antal Timi (3)
Lehet hogy azért nem tetszett annyira mert ezt a számot nem csípem, persze ebben a mezőnyben még így is kiválló. (Alicia Keys – Empire State Of My Mind) 10/8

10. Like (4)
A szám itt sem tetszett, de jó volt most az ének és az előadás is. (Paul Mccartney and The Wings – Live and Let Die) 10/8

Extra produkciónál akkor lettem volna meglepve ha nem Stohl libbent volna be a színpadra. Végig fura érzésem volt aztán rájöttem, hogy Stohl valamiért engem David Hasselhoff-ra emlékeztet. :))) Kicsit kínos volt az a playback nem?

A párbajjal nem voltam kibékülve szerintem megérett már a helyzet egy Zámbó-Stone kiesésre, nem értem a szavazókat, de mivel én nem szavazok ezért nem is reklamálhatok ugyebár.
Sajnálom a Spirit kiesését én nagyon bírtam őket, de elég pocsékok voltak a párbajdalnál, igaz nekem Zoli sem tetszett.
Összességében egy hajszállal jobbak voltak a versenyzők, mint a múltkor. Gergő pedig továbbra is kimagaslik ebből a mezőnyből, de megkockáztatom az összes eddigi X-Faktor versenyző közül is ő a legjobb!!!

Oláh Gergő versenyszáma: http://xfaktor.rtlklub.hu/video/184961
A képeket az RTL honlapjáról szereztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése