2012. okt. 2.

Könyvmolypárbaj 2012-2013

Idén ismét elindul a Könyvmolypárbaj!

Mivel az előzőt sikeresen teljesítettem, így ismét bevállaltam. :)

A részletek itt olvashatók: http://konyvmolyparbaj.blogspot.hu/2012/09/3-menet.html

Az általam vállalt 7 könyv:

1. Frei Tamás: A bankár
2. Lilian H AgiVega: Második Atlantisz
3. B.M. Grapes: Jóslatok hálójában
4. Maria Murnane: Papíron príma
5. Ben Elton: Halál egyenes adásban
6. Julianna Baggott: Tiszták
7. E.L. James: A szürke ötven árnyalata

Hogy miért pont ezek?

Az első három azért került fel, mert mindenképpen akartam magyar íróktól könyveket nevezni, és bár a nevük alapján nem egyértelmű, de nemcsak az 1. de a 2. és 3. könyv írója is magyar. :)

A bankárt még tavaly karácsonyra kapta tőlem apukám, ő el is olvasta. Nem hiszem, hogy bárkinek be kell mutatni Frei Tamást, bár nekem ez lesz az első könyv amit olvasok tőle. Remélem íróként nem olyan szájbarágós és körülményes mint riporterként.

A Második Atlantiszt nemrég a rukkolán szereztem, igazából csak azt tudom róla, hogy moly-on fellelhető hölgy írta és műfaját tekintve fantasy. (még a fülszöveget sem olvastam el rendesen csak felhelyeztem a polcra amikor megjött a postán)

Szintén rukkolás beszerzés a Halál egyenes adásban. Egy Big Brother féle valóságsóban játszódik a történet. Főleg emiatt és Ben Elton érdekes témaválasztásai miatt érdekel ez a könyv.

Papíron prímát nemrég hibás könyvként rendeltem, de szerencsére csak egy kávéfolt látszik az oldalán, ez amolyan szingli csajos könyv, ami nem az én műfajom. Meglátjuk. :)

A Tiszták pedig már hónapok óta vár a könyvespolcomon, hogy sorra kerüljön, annak idején még plusz könyvként rendeltem, hogy meglegyen a 10000 ft-os rendelési érték. (mert akkor van ingyen a szállítás) Általában az ilyen "plusz" könyvek csalódást szoktak okozni, és már dobom is őket a rukkolára, remélem ez kivétel lesz. Műfaja disztópia, de nem az ifjúsági kategória.

A Jóslatok hálójában -ra is régóta kíváncsi vagyok  a tesóm már olvasta, tetszett neki, egyébként YA könyv.

Na és itt van a botránykönyv A szürke ötven árnyalata. Bár a tesómnak sem tetszett, pedig szerintem neki nagyobb az ingerküszöbe mint nekem :))) de muszáj elolvasnom, egyszerűen nem maradhat ki nálam. Hisz már mindenki olvasta, nem? Bevallom ettől félek a legjobban és ha lehetne cserekönyvet kijelölni akkor ehelyett megtenném. :)))

Tavaly ezekkel a könyvekkel neveztem: http://ananiila.blogspot.hu/2011/10/konyvmolyparbaj.html
3 tetszett 4 nem annyira, sőt volt olyan amit legszívesebben lecseréltem volna az alternatív lista valamelyik könyvére, de végül is erőt vettem magamon és az eredeti nevezéssel teljesítettem a párbajt. Egyébként a B listáról is elolvastam 3 könyvet. :)
Mindegyik könyvről készült bejegyzés is, bár ezek elég kezdetlegesek, hisz ezen a kihíváson tanultam meg a blogírást. :)

Remélem idén jobb lesz az arány és mind a 7 könyv tetszeni fog (már most tudom, hogy nem). :D
Igyekszem őszintén és az eddigieknél összeszedettebben leírni véleményemet.

A jelentkezési határidő: október 7! Hajrá!!!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése