2014. jan. 10.

2013-as év összegzése olvasmányaimról


2013-ban 95 könyvet olvastam el, ami 37888 oldalt jelent. Ez nagyon durva, szerintem sosem olvastam még ennyit, kicsit meg is rémültem. (2012-ben 65 volt) Mindössze 3 könyv volt újraolvasás.
4 könyvet félbehagytam, és nem is valószínű hogy később előveszem.

A 95 könyvből 22 magyar író műve, ez 23%-ot jelent ami egy kicsit elmarad az előzetes fogadalmamtól.  Viszont 26 könyvet írt férfi, ami 27 %-ot jelent, ez egy kicsi javulást jelent.

A 95 könyvből 55 valamilyen sorozat része, ami még mindig megdöbbentően magas szám. (58%) és 27 könyv ifjúsági kategóriába esik.
Műfaji megosztás:
- 22 fantasy/dísztópia:
- 18 sci-fi
- 1 klasszikus
- 8 romantikus
- 19 krimi
- 27 egyéb 

2013-ban 8 könyv kapott tőlem 10 pontot. 
1. Leiner Laura: Bábel
2. Gillian Flynn: Holtodiglan 
3. J.K. Rowling: Átmeneti üresedés
4. Karen Marie Moning: Iced-Megnyílik az ég
5. Ta-mia Sansa: A menekülés éve
6. David Safier: Pocsék karma
7. Anna Gavalda: 35 kiló remény
8. Beate Teresa Hanika: Soha senkinek
Kedvencet nem avattam, esetleg majd egy újraolvasáskor.

Kedvenc új sorozatom:
1. Gail Carriger: Napernyő Protektorátus
2. Tiffany Reisz: Eredendő bűnösök
3. Gaura Ágnes: Borbíró Bori
4. Pittacus Lore: Lorieni krónikák

Kellemes meglepetés:
1.Kiera Cass: Párválasztó (a 2. rész is tetszett, de az már 2014-es olvasmányom)
2. Jean M. Auel: A Barlangi Medve népe (kár, hogy a folytatások nyomába sem érnek)

A legfurcsább könyv amit olvastam:
Gabrielle Wittkop: A nekrofil (a téma: gyomorforgatóan brutális, az írás: döbbenetesen szép)

A legnagyobb csalódás:
Jennifer L. Armentrout: Obszidián (Alkonyat koppintás teljes egészében)

A legrosszabb könyv:
Abby Lee: Hol jár az eszem? (Idegesítő nőszemély nyavalygása)

Kedven új szereplők:
Lord Maccon és Lady Maccon (Napernyő Protektorátus), Ryodan (Iced), Borbíró Bori, Agatha Raisin,

2014-re megfogadom, hogy:
1. legalább 60 könyvet elolvasok
2. minimum 25 %-ban olvasok magyar íróktól
3. minimum 25 %-ban olvasok férfi íróktól
4. kevesebb ifjúságit olvasok (25 % alatt)
5. legalább 3 klasszikust elolvasok.

Jó olvasást a 2014-es évre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése