2014. dec. 23.

X-faktor 2014 - Döntő

Ennek az évadnak is vége. Úgy vettem észre nem én vagyok az egyetlen aki szinte teljesen elvesztette érdeklődését az X-Faktor iránt. Sajnos egy idő után már nyűgnek éreztem, hogy követnem kell a műsort a blogbejegyzések miatt. Így inkább abbahagytam az írást, a show pedig háttérműsor lett nálam.
Pedig milyen jól indult ez az év. Tényleg sikerült kezdetben még ígéretesnek tűnő, tehetséges énekeseket kiválasztani. A gondot abban látom, hogy egyetlen egy érdekes, egyedi személyiség sem volt köztük. A Tha Shudras is csak pár show erejéig tűnt ki a mezőnyből aztán szépen ők is beszürkültek. A többiek is ahelyett, hogy fejlődtek volna, inkább csak hoztak egy közepes átlagot.
A négy döntős személyén nem igazán lepődtem meg, annál inkább azon, hogy Nagy Ricsi helyett Benji jutott a hármas döntőbe. Na nem azért mert én drukkoltam volna neki, sőt. Sosem értettem mit esznek a mentorok és a nézők Richárdon. Kimondottan kellemetlen hangszínnel kiabálva énekelte el dalainak legalább 70%-át. Igaz a Belehalok átdolgozása és a Varga Viktorral elénekelt duettje kimondottan jól sikerült, bár szerintem pár szavazatot elvesztett a megosztó külsejű, habitusú Viktor miatt. Ezek ellenére én azt gondoltam, hogy ő áll majd a döntőben Tóth Andi mellett. Szerintem Ricsiről még fogunk hallani.
Benji a kezdetekben nagy kedvencem volt, gyönyörű, selymes hangja miatt. Nekem szimpatikus volt visszafogott, szemérmes személyisége is. Vele az a baj, hogy megvan az a stílus ami jól áll neki, ha komfortzónájából kiveszik, akkor egyszerűen nem működik. El fog tűnni, pedig egy jó karácsonyi albumot meghallgatnák tőle.
Horányi Julinak nagyon szép és különleges hangja van, de ezzel nem mindig tudott élni. Sajnos az ő zenei világa és személyisége áll tőlem a legmesszebb, a döntőben énekelt dalai alatt gyakran unatkoztam és kapcsoltam át inkább a konkurens csatornára. Viszont a győztes dalát ezerszer jobban énekelte, mint Andi, mondjuk olyan a dal eleve, mintha neki írták volna. Csodálkoznék rajta, ha nem karolná fel egy zenei producer.
Tóth Andi fantasztikus tehetség, akinek még meg kell tanulnia szépen énekelni, mert az egyenlőre nem megy neki, ő is túl sokat kiabál. Van színpadi jelenléte és hangja is ahhoz, hogy legyen belőle egy új Tóth Gabi, sok múlik a következő 2-3 éven. Gratulálok győzelméhez.

Ennyi volt 2014 és az X-Faktor. Remélem mások jobban szórakoztak rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése