2012. febr. 6.

Összefoglaló - 2012. január


 Ez a bejegyzés főleg magamnak készül, hogy pár év múlva is tudjam mivel töltöttem el azt a kevés szabadidőt. :DDDD

Összes olvasásom: 7 könyv:

1. Catherine Fisher: Incarceron  5/4
2. Davidson-Hamilton-Harris-Knight-Taylor: Karó  5/1 - nem is írtam bejegyzést róla, mert minek...
 3. Leiner Laura: A szent Johanna gimi 1.-Kezdet 5/5 - van róla bejegyzés
4. Leiner Laura: A szent Johanna gimi 2.-Együtt 5/4 - van róla bejegyzés


5. Leiner Laura: A szent Johanna gimi 3.-Egyedül 5/5

6. Leiner Laura: A szent Johanna gimi 4.-Barátok 5/4,5




7. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 5.-Remény  5/4


Sorozatok:
A két állandó sorozat mellett (TVD és Criminal Minds) megismerkedtem két új sorozattal is.

Az egyik az Once upon a time, melyről 4 rész után úgy döntöttem, hogy egyenlőre abbahagyom.
Aranyos de most nem pazarlok rá időt.  5/3
A másik az Alcatraz, melyet szintén 4 rész után még folytatok, ha beválik írok róla többet is. Eddig egész nézhető 5/3,5







Filmek:
4 filmet láttam januárban, ezek:
Titánok harca  5/3
Lopott idő  5/4
Elhurcolva 5/3
Alkonyat 4. rész  5/2



Tv-ben követett műsorok:
Való világ 5.  5/2
A dal - Eurovíziós dalfesztivál 5/2


Sajnos színházban vagy egyéb engem érdeklő programon nem voltam, talán csak a Margitszigeti séta volt emlékezetes számomra, mivel életemben először jártam ott.


Januárban 5 blogbejegyzés született, az idekattintók száma 334, olyan országokból tévedtek ide, mint Dél-Korea vagy Törökország :D
Terra Nováról és a True Blood-ról szóló bejegyzés volt a legnépszerűbb ebben a hónapban. Muri Enikőre is rengetegen kerestek rá, különösen a Muri Enikő haja, lábai, mellei( !!! ) érdekelték az ide kattintókat. Mondjuk erről itt sokat nem olvashattak. :)

Olvassatok, tévézzetek, mozizzatok és kiránduljatok ti is!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése