2011. dec. 19.

X-Faktor 2011.12.17-18. A döntő

Ennek a műsornak is eljött a vége. Ezután nézhetjük a Bud Spencer filmeket szombatonként.
Talán az előző bejegyzéseimből kiderült, hogy igazán egyik versenyző sem nyerte el tetszésemet. Kezdetben Tarány volt a favorit, de sajnos nagyon elfáradt a végére.
Íme az én saját szubjektív véleményem a három döntősről: 


Baricz Gergő: számomra nagyon szimpatikus, helyes,  intelligens fiú. Színpadra termett ez kétségtelen. Ha összehozza a sors egy nagyon jó zeneszerzővel és szövegíróval  akkor nagy jövő várhat rá. Persze ehhez kitartás és szerencse szükségeltetik minden mennyiségben. Nem ért meglepetésként, hogy ő esett ki. A legtöbb ember elfelejti, hogy ez nem egy énekverseny, hanem egy tehetségkutató. Ami ellene folyt az interneten az több mint kiábrándító. Valóban nem énekel olyan jól mint Kocsis, sokszor motyog és nem is érteni, hogy mit énekel. De mire ő is 30 lesz mindezt megtanulhatja és nála már adott a színpadi mozgás.
A hármas döntőben a két ismétlés száma nagyon jól sikerült a KFT dal viszont nagy melléfogás volt. Ez tipikusan az a szám amit egy karaoke esten olyan ember választ aki nem tud énekelni. Gergő ennél sokkal jobb.

Muri Enikő: róla legtöbbször az jutott eszembe, hogy unalmas és kiabálós. Ennek valószínűleg az az oka, hogy én soha nem szerettem sem a dívákat, sem a musical színésznőket, így nem tudtam azonosulni ezzel a stílussal amit Enci képvisel.
Sajnos tele van modorossággal, manírral ezeknek jó hasznát veszi majd színházban. Fura de igazából Zséda jut eszembe róla, ő hasonló karakter. Azonban Enci vitathatatlanul szép, és jó hangú nagyon fiatal lány. Neki is sok tanulnivalója van még, főleg tisztelet terén. Amit tegnap az after-x-ben művelt az nálam kivágta a biztosítékot. (Tiszteljük meg a többi vendéget és ne dúdolgassunk miközben velük folyik a beszélgetés.) Még meg kell tanulnia nyilatkozni és eladni magát.
A hármas döntőben engem nem győzött meg.
A végső döntőben a karácsonyi dala egyáltalán nem tetszett, viszont a győztes dalát nagyon szépen énekelte.

Kocsis Tibor: Visszanézve korábbi bejegyzéseimet, elég hullámzónak találtam a teljesítményét az elején. Mindig jól énekelt de hiányzott belőle a varázs vagy ha úgy jobban tetszik az X. A színpadi jelenlét ami Baricznak olyan jól ment az Tibinek nem annyira. Ebben a mezőnyben ő a legjobb énekes. De. Tavaly Nikolas volt a legjobb de nekem pl. felérne egy kínzással ha végig kellene hallgatnom egy lemezét. Szerintem Tibó sokkal többet fejlődött, a végére már majdnem a rajongója lettem. (Na azért sms-re nem pazaroltam)
A Zsédával való közös dal megbocsáthatatlan!!! Borzalmas volt, pedig azért Zsédának vannak jó számai is. (na jó, ez nehezen jött ki belőlem :)) Feeling good egyszerűen zseniális és a közös számban is nagyon jó volt.
Igazából abban nem tudtam eldönteni, hogy melyikük a jobb, minden másban nálam a Tibó nyert.

Egy-két amerikai x-be is belenéztem. Azonkívül, hogy a show része természetesen nagyobb és látványosabb igazából nem vagyok elájulva. Ugyanúgy beválogattak nagyon jó énekeseket és olyanokat akiket az egyéniségük vagy különleges előadásuk visz előre. A zsűri csöpögősebb mint nálunk bár valamivel jobban felvállalják a véleményüket. Amerikában sem szeretik az együtteseket és ott is nagy a felháborodás ha egy kedvenc kiesik. Érdekes látni, hogy odakinn hogy megy, de én maradok a magyar X-Faktornál ami sok mindenben kisebb és csúnyább is de a miénk.

A képeket az RTL honlapjáról kölcsönöztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése