2013. jan. 5.

Összefoglaló - 2012. december

Nagyon boldog új évet kívánok!!!
Túl vagyunk a karácsonyon, szilveszteren. Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek még most is fáj a gyomra a családi lakomáktól. Sajnos december óta ki sem látszom a melóból, ez meglátszik az olvasmányaim számán és a blog elhanyagolásán is. De remélhetőleg ha lassan is, de pótolom a lemaradásokat.
Lássuk munkán és zabáláson kívül még mivel töltöttem a decembert.

Decemberi olvasmányaim (4):

1. Cassandra Claire: Csontváros
Pár éve már egyszer belefogtam az elolvasásába, de pár oldal után úgy éreztem nekem most ehhez nincs hangulatom, majd máskor. Nos ez a máskor most érkezett el. Egy nagyon divatos sorozatról van szó, amit már mindenki olvasott, aki fogékony az ifjúsági fantasyra, így aztán muszáj volt bepótolnom a lemaradást.  És most egy  filmet is forgattak belőle, ami tovább fokozta érdeklődésemet. De.
Sajnos nem győzött meg. Nem tetszett.
Nagyon gyenge írás, amit csak a jó karakterek menthettek volna meg, de nálam a szereplők sem jöttek be, így aztán úgy döntöttem egyenlőre nem próbálkozom a többi résszel, talán a filmet megnézem. 
Részletesebb értékelésemet a moly-on olvashatjátok: itt  5/2

2. Frei Tamás: Bankár
értékelésem itt olvasható: http://ananiila.blogspot.hu/2012/12/frei-tamas-bankar.html  5/3

3-4. Thea Beckman: Amazonkirályfi és a második része: Pokoli éden
a két részről a közös értékelésem itt olvasható: http://ananiila.blogspot.hu/2012/12/thea-beckman-amazonkiralyfi-pokoli-eden.html  5/4,5

A hónap könyve: Thea Beckman: Amazonkirályfi

Sorozatok és TV:

X-Faktor-ról alkotott véleményem nyomon követhető a megfelelő címke alatt.

Az USA X-faktor, számomra meglepő végeredménnyel zárult. De végül is ez az USA, ahol több millió ember imádja a country zenét. Tate Stevens pedig nagyon szimpatikus embernek tűnik és szerintem is jó hangja van.

Voice továbbra is csak egy háttérműsor nálam olvasás közben, amíg be nem alszom rajta. Még egyik élő show-t sem bírtam végignézni és nem is érdekel annyira, hogy bepótoljam. Nos igen az élő adás varázsa itt is érződik. Volt néhány nagyon gyenge produkció. Sőt a tegnapi adás után (01.04.) ki merem jelenteni, hogy inkább Zámbó Krisztián összes X-Faktorbeli szereplését végighallgatom újra, csak ne kelljen még egyszer meghallgatnom az ikreket. Nem tudom eldönteni, hogy a beszédjük vagy a kornyikálásuk idegesít jobban, de egy biztos kínozni lehetne engem ennek a két csajnak a hangjával. Egy pozitívum van ebben a műsorban: az élő zene. És néha maga a körítés is egész jó, bár legtöbbször egy cirkuszi forgataghoz hasonlít. Azt gondoltam Feró beszólásainál nem lehet rosszabb, de Somló még rajta is túl tesz. Valahogy nem akar összejönni a TV2-nek.

Egyszer volt hol nem volt nézéssel beértem a magyar 1-et, úgyhogy várom a folytatást. Nem lesz a kedvencem, de amolyan egynek elmegy időtöltésnek nem rossz.
Vámpírnaplókat inkább hagyjuk, jót nem tudok róla mondani.


Filmek:

Voltam moziban a Pi életén, erről a nem mindennapi élményemről itt olvashattok.
A TV-ben elcsíptem Szabó Magda: Az ajtó című regényének film változatát. Nagyon érdekes volt. Tulajdonképpen tetszett, de mégsem keltette fel érdeklődésemet a könyv iránt, így az továbbra is csak a várólistámat gyarapítja. Érdekes, hogy ezt a történetet filmre vitte Szabó István, hisz tulajdonképpen alig van cselekmény, inkább az emberi kapcsolatokról, érzésekről szól. Engem megfogott ez a hangulat, amit a film árasztott magából. Külön értékelem, hogy nem az agyonhasznált, de színészkedni nem tudó magyar celebek-kel volt teli a film.

Blog:

1451 látogatót főleg a Szent Johanna gimi érdekelte, miután véget ért az X-Faktor. 
Nagyon sok a román és szlovák olvasó. Gondolom őket is az X-Faktor-ról szóló írásaimnak köszönhetem.
A decemberi 7 bejegyzésem közül a 12.08.-i X-Faktorról szóló volt a legnézettebb.

Nemsokára jelentkezem egy 2012-es összefoglalóval olvasmányaim statisztikájával, hasonlóan az előző évihez. http://ananiila.blogspot.hu/2012/01/2011-es-osszegzes-olvasmanyaimrol.html

Havi zeneajánlómon magam is csodálkozom. Ugyanis ki nem állhatom Rihanna hangját, de azért van egy-két száma ami mégis tetszik, ilyen a legújabb dala.  Hallgassátok:
Rihanna-Diamond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése