2012. dec. 9.

X-Faktor 2012.12.08.

Nem volt nagy durranás ez az este sem. De legalább nem volt kínos produkció sem.
Zárójelben a nálam elért helyezések. Képekért köszönet az RTL klubnak.

1. Csobot Adél (2)
1.dal: Walter László: Harmath Imre: Szívemben Bomba van (Budapest Bár Cover) / Hernádi Judit: Sohase mondd!
Igazi Adélos produkció volt, nekem nagyon tetszett. Jól táncolt, jól énekelt.10/9
2. dal:  John Lennon: Imagine
Ez egy nagyon fura dal választás. Az én képzeletemben ezt mindig egy hosszú hajú gitáros sráci énekli. Legalábbis nekem ilyen emlékeim vannak egy régi balatoni nyárról. Ezzel összehasonlítva Adélt, eléggé színpadias volt az előadás.
Szerintem Adél nagyon sokat fejlődött már most, és nekem ugyan nem túl szimpatikus és a stílusa sem jön be, de azt elismerem, hogy igazi színpadi ember és még celebnek is jó anyag. 10/7

2. Oláh Gergő (1)
1. dal:  Berki Tamás: Tartozom
Nem ismertem ezt a számot, azt gondoltam saját dal amit Gergő írt. Kissé egyszerű volt, nekem nem is tetszett. Viszont Gergő szépen adta elő, egy kicsit ünnepi hangulatot teremtett. 10/8
2. dal: Queen: Don’t Stop Me Now
Még ezt a dalt is kirázta a kis újából, pedig egyáltalán nem az ő hangszínének való. A bátor bevállalás miatt  10/9 Szerintem az utóbbi időkben nem szerencsés számokat választottak neki, remélem a döntőben jobban megoldják.

3. Szabó Dávid (4)
1. dal: Elton John: Circle Of Life
Nem tetszett sem a dal, sem az ének. 10/6
2. dal:  FLM: Megtalállak még / Takács Nikolas: A zene kísér az úton
Ez sem tetszett. 10/6
Neki szerintem még nehezebb dalt választani, mint a többieknek és ezen az estén nem is sikerült. Eléggé hullámzó volt végig az adások során a teljesítménye.


4. Antal Timi (3)
1. dal:  Wolf Kati: Szerelem, miért múlsz?
Tisztes iparosmunka, de semmi több. Nagyobb a hangterjedelme és jobban is használja mint Adél, de előadásban nagyon le van maradva tőle. Viszont ezt még lehet tanulni és ő is nagyon fiatal. 10/7
2. dal: Eric Carmen: All By Myself (Celine Dion Cover)
Ettől sem ájultam el. Pedig ez tuti libabőr ha valaki nagyon jól énekli el. 10/8

A párbajnál gondoltam, hogy az egyik résztvevő Dávid lesz, de a Adélra nem számítottam.  Az is megfordult a fejemben, hogy a két fiú fog párbajozni. Azért örülök, hogy nem így lett.
Véleményem szerint az a három ember jutott be a döntőbe aki igazán megérdemelte. Remélem Gergő mindenképpen a kettő között lesz, sőt nagyon bízom benne, hogy ismét elő tudja venni a show elején megismert formáját és akkor megállíthatatlan lesz. Nem nyerhet lány az idén sem.

Ez az egyik kedvenc számom és nagyon szeretem a szövegét is. John Lennon-Imagine
Imagine dalszöveg:

Képzeld el, hogy nincs mennyország
Nem nehéz, csak próbáld ki
Nincs pokol se alattunk
Felettünk csak az ég ragyog
Képzeld el hogy minden ember
Csak a mának él

Képzeld el, hogy nincsenek országok
Nem olyan nehéz
Nincs miért ölni vagy meghalni
Nincsenek vallások
Képzeld el hogy mindenki
Békében él

Mondhatod rám hogy álmodozó vagyok
De nem vagyok egyedül
Remélem egyszer te is az leszel
És eggyé válik a világ

Képzeld el, nem birtokolsz semmit
Csodálkoznék ha sikerülne
Nincs kapzsiság és éhség
Győz a testvériség
Képzeld el, hogy mindenki
Megosztja másokkal a világot

Mondhatod rám hogy álmodozó vagyok
De nem vagyok egyedül
Remélem egyszer te is az leszel
És eggyé válik a világ








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése